صوتی و تصویری

نسل دوم هواوی اسمارت اسکرین S75 با پنل LCD معرفی شد

هواوی امروز نمایشگر جدید اسمارت اسکرین S75 را معرفی کرد. مدل جدید نسل دوم Smart Screen S75 و دارای چهار بلندگوی MEMC و صفحه نمایش رنگی گسترده است.

نسل دوم اسمارت اسکرین S75 از صفحه نمایش 75 اینچی LCD با وضوح 3840×2160 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز استفاده می کند. این تلویزیون از 1.07 میلیارد رنگ و 92 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند و با موتور کیفیت تصویر Hongque، می تواند به مزایای یک طیف رنگی گسترده بازی کند.

در عین حال، چهار بلندگوی MEMC شامل دو واحد 10 واتی با برد کامل و دو واحد فرکانس بالا 10 وات است که از فناوری گسترش میدان صوتی مجازی، بهبود صدای انسان و فناوری جبران بلندی پویا پشتیبانی می‌کنند و به طور هوشمندانه انسان را بهینه می‌کنند. صدا و صدای پس‌زمینه را در فیلم به کاربران می‌دهد و فضای تماشای عالی را به ارمغان می‌آورد.

Smart Screen S75 نسل دوم همچنین به یک تراشه چهار هسته ای جفت شده با 3 گیگابایت رم مجهز شده، در حالی که حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. این تنظیمات نه تنها سرعت عملکرد را بهبود می بخشد بلکه محتوای بیشتری را نیز دانلود می کند. علاوه بر این، نسل دوم Huawei Smart Screen S75 از طراحی دو آنتن Wi-Fi استفاده می کند که پایداری شبکه بهتری دارد و از عملکردهایی مانند کنترل خانه هوشمند، کارائوکه صفحه نمایش هوشمند، و نمایش تک لمسی NFC پشتیبانی می کند.

از نظر رابط ها، هواوی اسمارت اسکرین S75 نسل دوم مجهز به دو درگاه HDMI، یک درگاه AV In، یک پورت USB 2.0، یک پورت RJ45، یک ورودی DTMB و سایر رابط ها است. هواوی اسمارت اسکرین S75 نسل دوم قیمتی معادل 5999 یوان (848 دلار) دارد و از 25 نوامبر در چین به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا