ال‌جی در ساخت لپ‌تاپ‌های شیک و سبک از شهرت خوبی برخوردار است، اما امروز، این شرکت برای اولین بار با معرفی UltraGear 17G90Q وارد حوزه لپ‌تاپ‌های بازی نیز شده است.

اولین لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی از یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، همراه با پردازنده گرافیکی RTX 3080 Max-Q انویدیا، یک باتری 93 وات ساعتی و حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 استفاده می‌کند. همچنین دارای سیستم خنک کننده محفظه بخار و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD از طریق اسلات های M.2 NVMe است. از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به صفحه نمایش 17.3 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 300 هرتز اشاره کرد.

ال‌جی ادعا می‌کند که جدیدترین سخت‌افزارش از یادگیری لپ‌تاپ‌های گرم که از نظر طراحی بسیار سبک هستند، وام گرفته است. به این ترتیب، لپ تاپ گیمینگ آن دارای ضخامت 0.84 اینچ و وزن کمی کمتر از 6 پوند (2.72 کیلوگرم) است. همانطور که در لپ تاپ های بازی معمول است، صفحه کلید نیز RGB می باشد. به علاوه، این لپ تاپ نرم‌افزار LG Ultra Gear Studio داشته که می‌تواند به راحتی پردازنده و کارت گرافیک دستگاه را بر اساس بازی کنترل کند.

از لحاظ اتصالات، این لپ تاپ مجهز به پورت USB 4 Gen 3 Type C، دو پورت USB 3.2 Gen 2، پورت HDMI، اترنت و شیار میکرو اس دی اشاره کرد. سایر مشخصات این لپ تاپ شامل سنسور اثر انگشت، دوربین IR، وبکم فول اچ دی با میکروفون دوگانه، وای فای 6E و اسپیکر های دو طرفه با قابلیت DTS X Ultra است.

ال جی می‌گوید که این لپ تاپ قرار است به تدریج و در سال 2022 میلادی ابتدا در کره و سپس سایر نقاط جهان عرضه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این لپ تاپ و آگاهی از نحوه قیمت گذاری آن باید منتظر نمایشگاه CES 2022 که قرار است چند هفته دیگر برگزار شود، بمانیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *