موبایل و تبلت

هواوی از گوشی تاشوی پی 50 پاکت رونمایی کرد

پس از سه نسل در سری میت ایکس تاشو، بالاخره هواوی از اولین گوشی تاشوی تاشو خود با نام پی 50 پاکت رونمایی کرد. بیایید نگاهی به طراحی، مشخصات و قیمت آن بیاندازیم.

هواوی در وهله اول، بر طراحی و کیفیت ساخت پی 50 پاکت تاکید دارد؛ این مدل در یک نوع سفید و پریمیوم گلد (در بازار خارج از کشور) به بازار می‌آید که نمونه اول دارای ظاهری شبیه الماس است، در حالی که نسخه گلد آن به‌ویژه توسط طراح برجسته مد لباس، آیریس ون هرپن، ساخته شده است. P50 Pocket زبان طراحی ارائه شده توسط سری هواوی P50 را ادامه می‌دهد و از طراحی شیشه‌ای ساختار یافته سه بعدی سفارشی استفاده می‌کند. همچنین دارای یک ماژول دوربین دایره ای و صفحه گرد مانند است که می تواند اعلان ها و سایر اطلاعات مهم را از انواع اپلیکیشن های پشتیبانی شده نمایش دهد.

در قسمت جلویی، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED با نسبت تصویر 21:9، تراکم پیکسلی 442ppi، پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و طیف رنگ گسترده P3 است. این نمایشگر حتی نرخ تازه سازی 120 هرتز را با نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز نیز ارائه می دهد. یکی از جنبه های قابل توجه کل طراحی لولای چند بعدی آن است که شعاع کوتاه تری نسبت به مدل های قبلی خود دارد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت سال‌ها صرف توسعه این بخش کلیدی گوشی کرده است، که از طریق آن طراحی تاشو شبیه به سمت داخل ارائه می‌کند.

وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود، نمایشگر و جنبه‌های مرتبط با آن معمولاً در مرکز توجه قرار می‌گیرند، در حالی که دوربین کم و بیش مانند یک فکر بعدی به نظر می‌رسد. با این حال، هواوی به دنبال تغییر این چشم انداز با پی 50 پاکت بود که تجربه عکاسی کاملاً منحصر به فردی را ارائه می دهد. پی 50 پاکت دارای یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی True Chroma، در کنار یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی Ultra Spectrum است که با یک سنسور ۱۰ کاناله چند طیفی و یک نورپرداز Ultra Spectrum ترکیب شده است. در حالی که لنزهای اصلی و واید چیز عجیبی نیستند، حسگر ثالث چیزی است که آن پانچ نوآورانه را اضافه می کند.

آخرین پیشرفت این شرکت در فناوری دوربین، لنز Ultra Spectrum و سنسورهای مربوط به آن است که به آن امکان می دهد بازتولید تصویر بهبودیافته و جزئیات دقیق را ثبت کند که به تولید تصاویر واضح تر حتی در تاریکی کمک می کند. اگرچه، عملکرد کلیدی آن حالت جدید عکاسی فلورسانس با طیف فوق العاده است که به کاربران امکان می دهد محتوا و جزئیاتی را که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند، ثبت کنند. به عبارت دیگر، دنیای جدیدی از الگوها و رنگ ها را می گشاید که در غیر این صورت دیده نمی شود. این سنسور حتی می تواند به طور عملی برای تعیین اینکه آیا کاربر به درستی از ضد آفتاب روی صورت خود استفاده کرده است تا از آفتاب سوختگی جلوگیری کند، استفاده شود.

هواوی پی 50 پاکت دارای یک پک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 40 واتی SuperCharge پشتیبانی می کند. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام است، اما فقط از 4G پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، وای‌فای 6، باز کردن قفل با چهره از دوربین جلو و پشت و سنسور اثرانگشت اشاره کرد. وزن دستگاه تنها 190 گرم است و ضخامت آن در حالت باز شدن 7.2 میلی متر و در حالت تا شدن 15.2 میلی متر است.

پی 50 پاکت در سه رنگ مشکی، سفید الماسی و نسخه پریمیوم گلد موجود است. با این حال، تنها دو مورد آخر در بازار خارج از کشور در دسترس خواهند بود. قیمت از 8988 یوان (تقریباً 1410 دلار) برای مدل 8/256 گیگابایتی شروع شده و تا 10988 یوان (تقریباً 1725 دلار) برای نسخه پریمیوم گلد که پیکربندی 12/512 گیگابایت را ارائه داده، می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا