صوتی و تصویری

نمایش چند کانسپت پنل OLED خمیده ال جی برای CES 2022

ال جی دیسپلی دو کانسپت نمایشگر OLED منعطف را در CES 2022 به نمایش می‌گذارد. اولین مورد دوچرخه ثابت “Virtual Ride” است. دارای سه نمایشگر OLED عمودی 55 اینچی است که یک صفحه نمایش پیوسته را در جلو و بالای سر سوار تشکیل می دهد. بالاترین پنل دارای شعاع انحنای 500R است. به گفته شرکت، این منحنی ترین در بین نمایشگرهای بزرگ تا به امروز است.

نمایشگر کانسپت دوم “Media Chair” است. این محصول یک صندلی مجهز به تلویزیون 55 اینچی OLED است. این نمایشگر دارای انحنای 1500R است که ال‌جی می‌گوید برای موارد استفاده‌ای مانند این ایده‌آل است. همچنین شامل فناوری Cinematic Sound OLED این شرکت است که به صفحه نمایش اجازه می دهد بدون بلندگوهای خارجی صدا ایجاد کند. در نهایت، صفحه نمایش می تواند با لمس دکمه ای که روی تکیه گاه صندلی قرار دارد، بین جهت های عمودی و افقی تغییر کند.

مانند اکثر کانسپت‌های CES، احتمال اینکه ال‌جی تبلیغاتی با عنوان Virtual Ride یا Media Chair داشته باشیم بسیار کم است. این بدان معنا نیست که این شرکت برخی از مفاهیم گذشته خود را به بازار نیاورده است (OLED R به ذهن خطور می کند)، اما بهتر است این جدیدترین ها را به عنوان ویترینی از پیشرفت فناوری صفحه نمایش ال جی در سال های اخیر ببینیم.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا