آموزش

نحوه ارسال لینک به کامپیوتر ویندوزی از گوشی اندرویدی

ویندوز و اندروید هر دو بسیار محبوب هستند. به طور طبیعی، افراد زیادی به صورت روزانه از هر دو پلتفرم استفاده می کنند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت که در ویندوز 11 و ویندوز 10 تعبیه شده، لینک ها را بین گوشی و رایانه شخصی خود ارسال کنید.

اگر دستگاه اندرویدی دارید، کارهای زیادی می توانید با برنامه Your Phone مایکروسافت انجام دهید؛ می تواند موسیقی روی گوشی شما را کنترل کند، اعلان های گوشی را میرور کند، متنی را از طریق رایانه ارسال کند و موارد دیگر. اگرچه در تلفن شما بی فایده نیست.

قبل از شروع، مطمئن شوید که اپلیکیشن Your Phone را روی رایانه شخصی ویندوز 11 یا 10 و دستگاه اندروید خود تنظیم کرده اید. اپلیکیشن Your Phone قبلاً روی رایانه شخصی شما نصب شده است، نسخه اندروید را می توان از پلی استور نصب کرد.

با وجود این موضوع، ابتدا باید لینکی را برای اشتراک‌گذاری پیدا کنید. می‌توانید از هر مرورگر وب مانند گوگل کروم یا مایکروسافت اج استفاده کنید. ما در این مثال از کروم استفاده خواهیم کرد.

بعد، گزینه اشتراک گذاری را پیدا کنید. در کروم، زیر نماد منوی سه نقطه است. برخی از مرورگرها دارای نماد اشتراک گذاری در نوار ابزار هستند.

منوی اشتراک گذاری با همه اپلیکیشن های موجود باز می شود. Your Phone Companion را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

یک پاپ آپ با لیستی از رایانه های شخصی متصل شما ظاهر می شود. دستگاهی را که می خواهید لینک را به آن ارسال کنید، انتخاب کنید.

لینک بلافاصله در مرورگر پیش فرض رایانه شخصی شما باز می شود. اگر رایانه شخصی در حال حاضر کار نمی کند، وقتی آن را روشن می کنید، یک اعلان ظاهر می شود. این یک ترفند سریع و ساده است، اما می‌تواند سریع‌تر از همگام‌سازی تب ها باشد و بسیار ساده‌تر از کپی و پیست لینک یا ارسال ایمیل برای خودتان است.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا