امروزه سازندگان تلویزیون های هوشمند، یک مدل نمایشگر غول پیکر را عرضه کنند که تجربه تماشای همه جانبه را ارائه می دهد. شیائومی این روند را با ردمی مکس 98 آغاز کرد و سایر برندهای تلویزیون مانند TCL، هواوی، چانگ هانگ و اسکای ورث نیز محصولات مشابهی را در زمان‌های مختلف عرضه کردند. هایسنس اکنون با Hisense 98E7G Pro به این رقابت پیوسته است.

هایسنس 98E7G پرو جذابیت لوکسی دارد اما مجموعه سخت افزاری آن مانند ماژول صفحه نمایش 98 اینچی BOE ADS کاملا مقرون به صرفه است، با این حال ماژول نور پس زمینه راه حل خود هایسنس است. بزرگترین نکته برجسته، پارتیشن های کنترل نور 256 به سبک شطرنجی (16X16) است. این نمایشگر همچنین دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت، طیف رنگی گسترده 90 درصد P3، وضوح 4K و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

این تلویزیون هوشمند از تراشه مدیاتک MTK 9652 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. همچنین دارای پشتیبانی از جبران حرکت 120 هرتز MEMC، نرخ تازه سازی متغیر، درج فریم پویا، IMAX و دالبی ویژن است. از جنبه‌های دیگر، این محصول از WiFi دو بانده، یک دستیار صوتی هوشمند دوردست نیز پشتیبانی می‌کند و با دو بلندگوی 18 واتی و همچنین یک ساب ووفر 25 واتی عرضه می‌شود. به طور مساوی از سازگاری Free-sync و G-sync پشتیبانی می کند. تلویزیون هوشمند 98 اینچی هایسنس دارای برچسب قیمتی 3140 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *