دیروز اکانت رسمی شیائومی در ویبو که به MIUI اختصاص داده شده بود، به انتشار تیزرهای تبلیغاتی خود برای MIUI 13 ادامه داد و گفت که به‌روزرسانی پوسته نرم‌افزاری که به زودی منتشر می‌شود با «Privacy Security Goalkeeper» همراه با ویژگی ضد تقلب در سطح سیستم همراه خواهد بود.

در حالی که برای دانستن معنای دقیق آن به جزئیات بیشتری نیاز است، بخشی از دامنه ویژگی های جدید به محافظت در برابر کلاهبرداری از راه دور گسترش می یابد. کلاهبرداری مخابراتی سوء استفاده از محصولات و خدمات مخابراتی به قصد سرقت پول از مشتریان و/یا ارائه دهندگان ارتباطات آنهاست. این مورد معمولاً از طریق دسترسی نامحدود به تماس‌های خروجی یا با ارسال پیوندهایی به صفحات وب طراحی شده برای سرقت اطلاعات شما از طریق پیامک انجام می‌شود. دروازه بان حریم خصوصی ظاهراً در برابر اینها غربالگری خواهد کرد.

علاوه بر این، این پست تاریخ عرضه نسخه پوسته اندروید را دوباره در 28 دسامبر نشان می‌دهد، یعنی همان روزی که سری شیائومی 12 نیز به صورت زنده معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد MIUI اخیراً “به بلوغ رسیده” شده است و مانند برخی از نسخه‌های قبلی، روی ویژگی‌ها و تغییرات رابط کاربری بزرگ جلوه نمی‌کند. با قضاوت بر روی برخی از اسکرین شات ها و ویدیوهای فاش شده، به نظر نمی رسد که این به روز رسانی از نظر تغییرات در رابط کاربری، چیز زیادی را به ارمغان بیاورد. به نظر می‌رسد برجسته‌ترین ویژگی، پشتیبانی از ویجت‌های پیشرفته، با برنامه‌های سیستمی متعددی که ویجت‌های جدید به سبک iOS را دریافت می‌کنند، و انیمیشن‌های باز/بسته جذابی که کامل می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *