شیائومی رسماً نسخه جدیدی از MIUI 13 را معرفی کرد که به طور خاص برای تبلت ها ساخته شده است. این نسخه که MIUI 13 Pad نام دارد با تعدادی بهینه سازی طراحی شده برای بهتر جلوه دادن اندروید و برخی از اپ های آن در صفحه نمایش بزرگتر ارائه می شود.

دیروز یک تیزر توسط مدیر عامل شرکت لی جون منتشر شد که فاش کرد MIUI 13 Pad در چندوظیفگی بسیار خوب عمل می کند و به حداقل دو اپلیکیشن اجازه می دهد همزمان قابل مشاهده باشند. علاوه بر این، سیستم عامل 3000 اپلیکیشن برتر را نیز برای نمایشگرهای بزرگتر تطبیق داده تا حتی یک اینچ هم هدر نرود.

چند بهینه‌سازی و ویژگی دیگر مخصوص تبلت‌ها نیز احتمالاً وجود دارد، اما برای دیدن آنها باید تا فردا صبر کنیم. برای افراد ناآشنا، شیائومی یک رویداد بزرگ در پایان سال را برنامه ریزی کرده که انتظار می رود تعدادی از محصولات جدید از جمله شیائومی 12، واچ S1 و البته MIUI 13 به همراه MIUI 13 Pad به بازار عرضه شوند.

رونمایی از MIUI 13 Pad در زمانی انجام می شود که سازندگان گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای بر بهبود پوسته اندروید خود برای انطباق بهتر با صفحه نمایش های بزرگتر تمرکز می کنند – دلیل این امر همه گیری است که به دلیل افزایش تاکید بر فرهنگ WFH و یادگیری آنلاین به عنوان یک شتاب دهنده اصلی برای فروش تبلت عمل کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *