پس از عرضه دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه با نام‌های فیلیپس PH1 و PH2 در چین، این برند حالا جدیدترین ایربادز تمام بیسیم خود را با نام Fidelio T1 در چین معرفی کرده است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که این ایربادز جدید ارائه می دهد.

بر خلاف اکثر هدفون های بیسیم موجود در بازار، هدفون های فیدیلیو T1 دارای یک پوشش آلیاژ آلومینیوم برس خورده هستند. همچنین درب کیس شارژ روکشی چرمی مانند دارد. این برند ادعا می کند که این هدفون برنده جایزه طراحی Red Dot 2021 به دلیل مشخصات ذکر شده شده است. با توجه به مشخصات، هدفون ها از طریق بلوتوث 5.2 به دستگاه ها متصل می شوند و دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند.

هر هدفون دارای درایورهای 10 میلی متری، 2 میکروفون کاهش نویز و 3 میکروفون برای تماس هستند. به لطف این تعداد میکروفون، آنها از هر دو ANC (حذف نویز فعال) و ENC (حذف نویز محیطی) پشتیبانی می کنند. این ایربادز همچنین دارای گواهی Hi-Res با کدک های LDAC و aptX نیز سازگار می باشد. آنها می توانند پهنای باند تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را انتقال دهند. محدوده پاسخ فرکانسی آنها 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز است.

تا آنجا که به استقامت مربوط می شود، گفته می شود که آنها به ترتیب تا 13 ساعت و 9 ساعت با ANC فعال و غیرفعال دوام می آورند. کیس شارژ را می توان هم به صورت سیمی از طریق USB Type-C و هم به صورت بی سیم از طریق پروتکل Qi پر کرد. هدفون فیلیپس فیدلیو T1 با قیمت 2599 یوان (408 دلار) در چین به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *