با توجه به اینکه این همه گیری تقریباً در سومین سال خود قرار دارد، منصفانه است که بگوییم تماس ویدیویی به این زودی به بخش کوچکی از زندگی ما تبدیل نخواهد شد. بنابراین جای تعجب است که ما مانیتورهای بیشتری مانند U3223QZ جدید از دل ندیده ایم. این یک وب کم مستقیماً در قابش تعبیه شده است. و با قضاوت بر روی برگه مشخصاتی که شرکت به اشتراک گذاشته است، آن نیز بسیار خوب است.

این دوربین دارای یک سنسور Stravis CMOS سونی است که می‌تواند ویدیوهای 4K HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه یا فیلم‌های 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین دارای یک میدان دید قابل تنظیم است که می توانید بسته به میزان محیطی که می خواهید مخاطبین شما ببینند، بین 65، 78 یا 90 درجه جابجا شوید. هنگامی که برنامه کنفرانس ویدیویی باز نیست، دوربین به طور خودکار شاتر خود را می بندد. در قسمت جلو نیز یک کلید برای غیرفعال کردن کامل آن وجود دارد. اما بهتر از همه، وب‌کم به‌طور یکپارچه با Windows Hello کار می‌کند، بنابراین هر بار که می‌خواهید قفل رایانه شخصی خود را باز کنید، نیازی به تایپ پین نیست.

در مورد خود نمایشگر، یک پنل 31.5 اینچی 4K IPS داشته که دارای گواهی DisplayHDR 400 است و 98 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. دل ادعا می کند U3223QZ اولین مانیتور در کلاس خود است که دارای فناوری IPS Black است که در نتیجه نسبت کنتراست 2000:1 دارد. برای زمینه، بیشتر پنل های IPS نسبت کنتراست 1000:1 دارند، بنابراین سیاهی را به عمق پنل های VA و OLED نشان نمی دهند.

همانند اکثر مانیتورهای دل، U3223QZ دارای پورت های زیادی است. اتصالات Display Port 1.4 و HDMI 2.0 و همچنین پنج پورت USB-A با قابلیت انتقال داده 10Gbps را خواهید دید. اگر نیاز به برق رسانی به دستگاه های دیگر دارید، یک پورت USB-C با توان 90 وات PD و دیگری با توان 15 وات PD وجود دارد. چیزی که در اینجا پیدا نمی کنید یک اتصال HDMI 2.1 است. دل فروش U3223QZ را در 29 مارس آغاز خواهد کرد. این شرکت گفت که اطلاعات قیمت گذاری را نزدیک به انتشار به اشتراک خواهد گذاشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *