فناوری

موتورولا از همکاری با کورینگ و قابلیت Smart Connect خبر داد

موتورولا چند اعلامیه کلیدی را در MWC امسال به اشتراک گذاشت: همه گوشی‌های هوشمند آینده آن از Corning Gorilla Glass استفاده خواهند کرد. موتورولا در حال حاضر از گوریلا گلس در اکثر گوشی های پرچمدار و میان رده خود استفاده می کند. با این حال، اعلامیه جدید تأیید می کند که حتی گوشی های سطح پایه Moto نیز به لطف محصولات Corning مقاومت بهتری در برابر خراش و افتادن خواهند داشت.

موتورولا همچنین Smart Connect مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیوستگی را اعلام کرد که در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای موتورولا و لنوو کار می‌کنند. تجربه جدید چند دستگاهی یکپارچه دارای کنترل متقابل بین تلفن، تبلت و رایانه با پشتیبانی از تعامل یکپارچه صفحه کلید و ماوس در سه عامل شکل دستگاه است. شما همچنین می توانید همگام سازی یکپارچه اعلان ها، یک کلیپ بورد هوشمند، اشتراک گذاری سریع فایل و توانایی استفاده از تلفن خود به عنوان وب کم را دریافت کنید.

Smart Connect بر روی هر رایانه لنوو که بر روی ویندوز 10 یا جدیدتر اجرا می شود و در تبلت های لنوو و دستگاه های موتورولا از طریق گوگل پلی استور در ماه های آینده در دسترس خواهد بود. سیستم مورد نیاز دقیق و دستگاه های پشتیبانی شده به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا