این CES است، به این معنی که اچ پی در حال تولید لپ‌تاپ‌های جدید با داخلی‌های ارتقا یافته است تا با سیلیکون جدید اینتل سازگار باشد. جدیدترین موارد شامل مجموعه‌ای از ماشین‌های با برند Elite، از جمله Elite x360 1040 G9، EliteBook 1040 G9، EliteBook 800 G9 و سری EliteBook 600 می‌شود.

همه آنها دارای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core، یک شاسی بازطراحی شده، نمایشگر 16:10 و 5G اختیاری هستند. ناگفته نماند که اچ پی متعهد شده که حداقل 30 درصد پلاستیک بازیافتی پس از مصرف در بدنه دستگاه وجود دارد. انتظار می‌رود همه این دستگاه‌ها در ماه مارس وارد بازار شوند و قیمت آن‌ها نزدیک‌تر به عرضه اعلام شود.

در همان زمان، این شرکت همچنین در حال به روز رسانی محدوده ZBook با ZBook Firefly G9 جدید است که در هر دو نسخه 14 و 16 اینچی موجود است. اچ پی می گوید که هر دو “عملکرد در سطح حرفه ای” و تعدادی گزینه با مشخصات بالا از جمله پردازنده های نسل دوازدهم جدید Intel Core را ارائه می دهند. می‌توانید هر سیلیکونی را که انتخاب می‌کنید با پردازنده گرافیکی NVDIA T550 و حداکثر 64 گیگابایت رم جفت کنید، و بدون شک دستگاهی خوش‌نظر است. این نیز در ماه مارس برای خرید در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *