به دنبال دوربین داخلی مجهز به HomeKit، شرکت Eve از نسخه جدیدی برای فضای بیرون رونمایی کرد. این شرکت ادعا می کند Outdoor Cam اولین دوربین نورافکن بوده که به طور انحصاری برای HomeKit ساخته شده است.

دوربین Outdoor Cam از HomeKit Secure Video استفاده می کند و وقتی فعالیتی را تشخیص داد، یک اعلان برای آیفون دریافت خواهید کرد. برای ضبط خودکار حرکات از هوش روی دستگاه Apple TV یا HomePod استفاده می کند و می تواند تفاوت بین افراد، وسایل نقلیه، حیوانات خانگی و بسته ها را تشخیص دهد. Eve می گوید که مانند دیگر محصولاتش، این دوربین با در نظر گرفتن امنیت داده ها طراحی شده است. ضبط‌ها در iCloud ذخیره می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را تا 10 روز از طریق برنامه Home در آیفون، آیپد و مک مشاهده کنید. رمزگذاری سرتاسر وجود دارد، بنابراین فقط مالک می‌تواند ویدیوها و ضبط‌های زنده را ببیند.

این دوربین می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 24 فریم بر ثانیه ضبط کند و دارای میدان دید 157 درجه و ارتباط صوتی دو طرفه است. دوربین Outdoor Cam می تواند حرکت را تا فاصله 30 فوتی از طریق دید در شب مادون قرمز تشخیص دهد. این تنها دوربین فضای باز نیست که با HomeKit Secure Video کار می کند. دوربین فضای باز Netatmo نیز این کار را انجام می دهد. با این حال، دیدن یک دوربین امنیتی هوشمند که به دستگاه های اپل برای کار کردن نیاز دارد، جالب است. می‌توانید دوربین Eve Outdoor Cam را در 5 آوریل از Eve و آمازون دریافت کنید. اپل این دوربین 250 دلاری را در تاریخ بعدی به فروش خواهد رساند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *