گوناگون

لورئال اولین دستگاه رنگ موی خانگی خود را معرفی کرد

شرکت لورئال (L’Oréal) در CES اولین دستگاه رنگ موی خود را که می تواند در خانه استفاده شود به نمایش می گذارد. به گفته این شرکت، Colorsonic دستی می تواند محصول را به طور یکنواخت مخلوط و اعمال کند. اگر همانطور که قول داده بود کار کند، Colorsonic باید به کاربران کمک کند تا بدون نیاز به مراجعه به سالن، نتایج ثابت رنگ مو را دریافت کنند.

لورئال این دستگاه را در طول پنج سال با کمک مشتریان خود توسعه و اصلاح کرد. مکانیسم مخلوط کن Colorsonic از فرآیندی بدون درهم و برهم استفاده می کند تا حجم دقیق سازنده و فرمول را از کارتریج های رنگ آمیزی برای ایجاد رنگ مو ترکیب کند. دستگاه محصول را از طریق نازلی از پرزها اعمال می کند که به صورت زیگزاگ برای توزیع یکنواخت نوسان می کند.

کیت های رنگرزی و رنگ آمیزی در خانه برای دهه ها وجود داشته است. با این حال، نتایج ثابتی که لورئال با Colorsonic نوید می دهد، می تواند این دستگاه را ارزش بررسی کند. لورئال در چند سال گذشته به یکی از پایه های اصلی CES تبدیل شده است. در سال 2019، سنسوری را معرفی کرد که با پروفسور جان راجرز پیشگام پوشیدنی ساخته شد که سطح هیدراتاسیون پوست را اندازه گیری می کند.

سال بعد، یک دستگاه پخش هوشمند پرده برداری کرد که محصولات مراقبت از پوست را با در نظر گرفتن عواملی مانند چین و چروک، دید منافذ، دما و سطح گرده ها ترکیب می کند. در سال 2021، برند YSL لورئال یک تولید کننده رژ لب خانگی بر اساس سیستم مراقبت از پوست هوشمند Perso را معرفی کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا