کاسیو ساعت جدیدی از سری G-SHOCK خود را منتشر کرده و ترکیبی از اجزای دیجیتال و آنالوگ است. Casio GBA900 جدید یک ساعت تناسب اندام با چندین ویژگی است که آن را به یک ورزش و رفاه همه جانبه تبدیل می کند. با اتصال بلوتوث روی دستگاه، می توانید به سرعت با استفاده از اپلیکیشن G-SHOCK Move پیشرفت تمرین خود را به ساعت هوشمند منتقل کنید.

اپلیکیشن G-SHOCK Move با دستگاه های اندروید و iOS سازگار است. این اپلیکیشن می تواند مراحل، فاصله دویدن و سایر معیارهای عملکردی را که توسط ساعت رهگیری شده، نشان دهد. این ساعت دارای حسگرهای داخلی است که چند جنبه از رژیم تناسب اندام کاربر را پایش می کند. شتاب سنج ها همچنین چندین ویژگی از جمله حالت 5 آلارم، مقاومت در برابر ضربه و آب، زمان جهانی 48 شهر و یک چراغ LED دوگانه دارند که دستگاه را روشن می کند.

GBA 900 احساسی از ظاهر کلاسیک G Casio G Shock را تداعی می کند اما دارای یک قاب باریک 16.6 میلی متری است. این ساعت یک واچ فیس بزرگ 51.3 در 48.9 میلی متری با یک صفحه شماره گیری آنالوگ در بالای رابط LCD برای پایش عملکرد، عمدتا داده در حال اجرا دارد. این موارد شامل سرعت، مسافت دویدن، کالری مصرف شده و سرعت حرکت می باشد. این پایش مراحل روزانه و چند تایمر قابل تنظیم روی LCD وجود دارد.

ساعت تناسب اندام کاسیو GBA900 فاقد برخی از ویژگی های اساسی است که مشخصه دستگاه های پوشیدنی هوشمند بوده است. سنسورهای اکسیژن خون یا ضربان قلب ندارد. این دستگاه یک ساعت تناسب اندام با قیمت پایین است و با قیمت 130 دلار از وب سایت کاسیو و سایر خرده فروشان می توان آن را پیش خرید کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *