بیش از پنج سال پس از انتشار Body Cardio (و یک معاشقه با نوکیا)، شرکت فرانسوی Withings پیشرفته‌ترین دستگاه اندازه گیری متصل خود را از نظر فناوری، یعنی Body Scan، معرفی کرد. تغییر بزرگ نسبت به مدل قبلی اضافه شدن دسته ای با چهار الکترود فولاد ضد زنگ است که به آن امکان می دهد ECG، ترکیب بدن (چربی/آب در بازوها، پاها و تنه شما) و حتی موارد باطنی مانند فعالیت عصبی را اندازه گیری کند.

تمامی این ویژگی‌ها آن را به یکی از گران‌ترین ترازوها در زمان ورود به بازار تبدیل می‌کند. اگرچه طراحی و ساختار شیشه سکوریت شده با استحکام بالا شبیه به Body Cardio قبلی است، اما مملو از حسگرهای اضافی است که می تواند بیش از هر زمان دیگری در مورد بدن شما بگوید. این شامل چهار سنسور وزن، 14 الکترود ITO (اکسید قلع ایندیوم) در داخل پلتفرم و چهار الکترود فولاد ضد زنگ در دسته جدید است. باتری اکنون می تواند در مقایسه با 9 ماه قبل تا یک سال کار کند و یک صفحه نمایش LCD رنگی 3.2 اینچی با وضوح بالاتر و بزرگتر دارد.

این هندل اجازه می دهد تا سیگنال های الکتریکی ایمن و سطح پایین از کل بدن شما عبور کند، نه فقط از پاهای شما – همان چیزی که ممکن است در برخی از ترازوهای پیشرفته باشگاه دیده باشید. برای شروع، یک ECG شش لید جدید را فعال می کند که می تواند آریتمی های قلبی را از طریق دو مجموعه الکترود در هر طرف دسته و یکی در پایه فروش تشخیص دهد. یک الگوریتم تعبیه شده می تواند الگوهای قلب مرتبط با فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد و نتایج را روی نمایشگر یا برنامه Withings’ Health Mate نشان دهد. به گفته Withings، می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد تا روندها را نشان دهند یا با متخصصان پزشکی از برنامه به اشتراک گذاشته شوند. هر بار که خود را وزن می کنید، ترازو به لطف هندل جدید می تواند آن اطلاعات را ارائه دهد.

با توجه به وزن شما، Withings ادعا می کند که اسکن بدن با دقت 0.1 پوند (50 گرم) یا دو برابر مدل قبلی است، اما این فقط شروع نمایش آرایش بدن شما است. از آنالیز امپدانس بیوالکتریکی چند فرکانس (BIA) برای اندازه گیری درصد چربی و آب کل بدن، چربی احشایی، توده عضلانی و استخوانی و آب خارج سلولی و درون سلولی استفاده می کند. حتی می‌تواند برای تک تک اعضای بدن، از جمله بالاتنه، بازوها و پاهای شما اطلاعاتی را ارائه دهد. Withings گفت همه اینها به شما امکان می دهد چیزهایی را که توسط متخصصان سلامت و متخصصان ورزش استفاده می شود مانند چربی موضعی خطرناک یا عدم تعادل عضلانی شناسایی کنید.

Withings با همکاری یک شرکت فرانسوی به نام Impeto Medical، یک ویژگی برای ارزیابی فعالیت عصبی ایجاد کرد. این می تواند فعالیت غدد عرق را در پاها (عملکرد سودوموتور) با استفاده از یک جریان مستقیم کوچک از طریق الکترودهای واقع در صفحه ردیابی کند. اختلال در عملکرد در این زمینه می تواند نشانه هایی از انحطاط رشته های عصبی کوچک را نشان دهد، چیزی که با فعالیت منظم و رژیم غذایی سالم قابل اصلاح است.

همراه با مقیاس، Withings همچنین یک سرویس اشتراک را معرفی کرده که قیمت آن هنوز اعلام نشده است. به گفته Withings، این گزینه به کاربران امکان می دهد تا برای مشاوره با متخصصان پزشکی ارتباط برقرار کنند و در عین حال به تیم های بالینی داده ها را در زمان واقعی ارائه دهند. همچنین برنامه‌های بهداشتی شخصی، ویدیوها و موضوعات دیگری مانند تغذیه، خواب، ورزش و مدیریت استرس را برای کمک به کاربران در اهداف سلامتی خود ارائه می‌کند.

با Body Scan، شرکت Withings یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بهداشتی، ورزشی و پزشکی خانگی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد – با قیمتی مناسب. پیش‌بینی می‌شود زمانی که در نیمه دوم سال 2022 پس از تایید FDA به ایالات متحده و اروپا برسد، 300 دلار قیمت داشته باشد یا 100 دلار بیشتر از قیمت راه‌اندازی Body Scan. این شامل سه ماه رایگان از خدمات اشتراک خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *