سخت افزار

نت گیر از دو روتر جدید WiFi 6E برای سال 2022 رونمایی کرد

شرکت نت گیر از جدیدترین روترهای 2022 مجهز به WiFi 6E در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد. در سال جاری، احتمالاً بحث اصلی Nighthawk RX300 جدید است که کمی پایین تر از پرچمدار RAXE500 در خط تولید رده بالای این شرکت قرار دارد. RAXE300 حداکثر سرعت وای فای ترکیبی 7.8 گیگابیت بر ثانیه را به علاوه مزیت استفاده از باند 6 گیگاهرتز برای اتصال سریعتر ارائه می دهد.

نت گیر وعده داده که بعلاوه پورت های اترنت گیگابیت کافی برای اتصال بقیه خانه هوشمند خود، می تواند حدود 2500 فوت مربع از دستگاه را پوشش دهد. در همان زمان، Netgear می خواست از این فرصت استفاده کند و Orbi 5G WiFi 6 Mesh NBK752 را که اواخر سال گذشته منتشر شد، به جهان یادآوری کند. این اولین سیستم مش سه باند 5G است که می تواند از مودم 5G در داخل برای پهنای باند موبایل همیشه روشن یا به عنوان پشتیبان در صورت خرابی اتصال سیمی استاندارد استفاده کند. ناگفته نماند که مانند بسیاری از محصولات سه باند Netgear، شبکه بک هال بین روتر و ماهواره(های) آن باید اتصال قوی تر و مطمئن تر را تضمین کند.

تکمیل کننده لیست Orbi Pro، مدل SXK50 است، دستگاه میان رده جدید این شرکت برای مشاغل کوچک و انواع حرفه هایی که از خانه کار می کنند. این دستگاه کمی عقب تر از سطح بالای SK80 است، با پوشش 75 دستگاه همزمان و سرعت کمی کندتر وای فای 6 گزینه ایده آلی برای مشاغلی است که بدنبال سرعتی مطلوب و سریع هستند.

آخرین معرفی امسال Game Booster است، یک سرویس افزودنی پولی برای کاربران Orbi به طوری که آن‌ها همان ویژگی‌های تاخیری موجود در روترهای Nighthawk را دریافت کنند. این شامل توانایی ردیابی پینگ‌ها و انتخاب سریع‌ترین سرور برای بازی‌های آنلاین خاص، و همچنین یک مسدودکننده تبلیغات و ردیابی داخلی است. متأسفانه، چنین ویژگی هایی پس از یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، 50 دلار در سال هزینه اشتراک آن است.

Netgear Nighthawk RAXE300 در سه ماهه اول سال 2022 در دسترس خواهد بود و 400 دلار برای شما هزینه است، در حالی که Orbi 5G در حال حاضر با قیمت 1099.99 دلار در دسترس است. در همین حال، Orbi Pro SXK50 در ژانویه 2022 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و اکنون می توان آن را با قیمت 450 دلار پیش خرید کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا