سخت افزار

ایسوس از روتر ROG Rapture GT-AXE16000 رونمایی کرد

ایسوس در CES 2022، اولین روتر گیمینگ چهاربانده مختص گیمرها را با نام ROG Rapture GT-AXE16000 به نمایش گذاشت. روترهای چهاربانده همانطور که از نامشان پیداست در مجموع چهار باند بی سیم را برای اتصال پخش می کنند. جدیدترین روتر ایسوس دارای یک باند 2.4 گیگاهرتز، دو باند 5 گیگاهرتز و یک باند جدید فانتزی 6 گیگاهرتز است.

سه باند بالاترین فرکانس هر کدام حداکثر سرعت تئوری 4804 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهند که برای باند 2.4 گیگاهرتز تا 16 گیگابیت بر ثانیه از مجموع خروجی به 1148 مگابیت بر ثانیه کاهش می یابد (اگرچه، مثل همیشه، سرعت های دنیای واقعی به طور قابل توجهی کندتر خواهند بود). اگر می‌خواهید با روتر AiMesh سازگار دیگری، یک شبکه مش کل خانگی راه‌اندازی کنید، می‌توانید از باندهای قدیمی 5 گیگاهرتز یا 6 گیگاهرتز جدید به عنوان بک‌هول استفاده کنید.

البته، شما این امکان را نیز دارید که به صورت سیمی استفاده کنید، و اگر این کار را انجام دهید، دو درگاه LAN سریع 10 گیگابیت در ثانیه یا چهار درگاه LAN 1 گیگابیت در ثانیه را انتخاب کنید. پورت WAN آن 2.5 گیگابیت بر ثانیه رتبه بندی شده و همچنین چند پورت USB برای اندازه گیری خوب وجود دارد. با توجه به نادر بودن روترهای چهاربانده 6E، این روتر جدید ایسوس شاید جای تعجبی نداشته باشد که قیمت بالایی دارد و قیمت آن در اواخر این سه ماهه 649 دلار خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا