گجت و پوشیدنی

ریزر و فسیل یک مدل محدود ساعت هوشمند برای گیمرها ساختند

اکنون یک راه مقرون به صرفه تر برای پوشیدن وفاداری خود به بازی بر روی مچ دست شما وجود دارد. ریزر و فسیل با هم متحد شده اند تا یک ساعت هوشمند نسل 6 به صورت نسخه محدود عرضه کنند که با در نظر گرفتن گیمرها ساخته شده است. مچ‌بند جدید سه واچ فیس سفارشی را اضافه می‌کند – بله، از جمله یک فیس کروما با الهام از RGB. شما همچنین دو بند سیلیکونی سفارشی دریافت خواهید کرد که شامل یک رنگ مشکی و رنگ سبز نمادین ریزر است.

با این وجود، همان نسل 6 است که شما با آن آشنا بودید. بدنه فولادی 44 میلی‌متری، تراشه اسنپدراگون ور 4100 پلاس، مقاومت در برابر آب 3ATM، نظارت بر اکسیژن خون و صفحه‌نمایش دایره‌ای 1.28 اینچی همگی از مشخصات این ساعت جدید هستند. شما LTE دریافت نخواهید کرد و فقط 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهید داشت، اما شارژ بسیار سریع (80 درصد در 30 دقیقه) حتی اگر به طور مرتب از پایش خواب استفاده می کنید، دستگاه را روشن نگه می دارد.

ساعت Razer x Fossil اواخر ژانویه در سراسر جهان با قیمت معقول 329 دلار در دسترس خواهد بود. هر چند برای بدست آوردن یکی باید تقلا کنید. این دو شرکت در حال ساخت 1337 دستگاه هستند، بنابراین ممکن است مجبور شوید به یک نسل 6 استاندارد بسنده کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا