ایسوس در CES چیزهای بیشتری نسبت به لپ تاپ های سنتی برای نمایش دارد. ZenBook 17 Fold یک تبلت OLED تاشو تمام‌صفحه است که نشان‌دهنده تحولی از مفهوم Project Precog با صفحه دوگانه است که این شرکت در سال 2018 به نمایش گذاشت. این دستگاه دارای صفحه کلید بلوتوث با تاچ پد است. هنگامی که صفحه نمایش تا حدی جمع شده و صفحه کلید در نیمه پایینی قرار می گیرد، می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ 12.5 اینچی با وضوح Full HD استفاده کرد. برای فضای بیشتر، می توانید صفحه کلید را روی میز قرار دهید و تبلت را بالا نگه دارید.

وقتی کاملاً باز است، صفحه نمایش 17.3 اینچی آن رزولوشن 2560 در 1920 پیکسل، نسبت کنتراست 1 میلیون به 1، طیف رنگ 100 درصد DCI-P3، زمان پاسخ 0.2 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 90 هرتز در اختیار قرار می دهد. صفحه نمایش لمسی تایید شده پنتون مطابق با استاندارد VESA DisplayHDR 500 True Black است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند.

ZenBook 17 Fold دارای باتری با ظرفیت 75 وات ساعت، اتصال WiFi 6E و بلوتوث 5.2، سیستم چهار بلندگوی Dolby Atmos و 1 ترابایت حافظه NVMe M.2 SSD است. شما می توانید تا 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و همچنین “جدیدترین پردازنده اینتل” با گرافیک یکپارچه داشته باشید. پورت ها به یک پورت تاندربولت 4 USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا محدود می شوند.

به ندرت اولین باری است که می‌بینیم سازنده‌ای یک تبلت تاشو را امتحان می‌کند. لنوو در نمایشگاه CES 2020 تینک پد X1 فولد را معرفی کرد، اگرچه ما احساس می‌کردیم که اصلاً خوب نیست. البته گوشی‌های تاشو در چند سال اخیر رایج‌تر شده‌اند. ایسوس قیمت آن را فاش نکرده است، اگرچه قصد دارد ZenBook 17 Fold را در زمان کامپوتکس در ماه می منتشر کند. وزن دستگاه و صفحه کلید روی هم بیش از چهار پوند است که می تواند فروش آن را برای برخی افراد سخت کند. اینکه آیا ایسوس می‌تواند بر این مشکل و همچنین مشکلات زنجیره تامین و مشکلاتی که سایر سازندگان با دستگاه‌های تاشو داشته‌اند غلبه کند، باید دید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *