صوتی و تصویری

سامسونگ در CES 2022 فناوری جدید تاشوها به نمایش گذاشت

وقتی صحبت از دستگاه های تاشو به میان می آید، سامسونگ اساساً بر بازار تسلط دارد. مطمئناً، موتورولا مانند اوپو یک دستگاه تاشو جدید در راه است، اما سامسونگ تنها سازمانی است که آنها را در حجم بالا می‌سازد و می‌فروشد. در نمایشگاه CES 2022، این شرکت به صراحت اعلام کرد که ما تنها شاهد آغاز شوق تاشو سامسونگ بوده ایم. در این رویداد، چهار سبک جدید از تاشوها را به نمایش گذاشت که سه مورد از آن‌ها می‌توانند گوشی هوشمند آینده شما باشند.

فناوری تاشو سامسونگ: تاشوهای «S» و «G»

در ابتدا، ما چیزی را داریم که سامسونگ آن را “S” و “G” چین می نامد. درک “S” آسان است: سه پانل به شکل S تا می شوند. سامسونگ تاکید کرده که چگونه این کار برای تبدیل دستگاهی با اندازه تلفن به چیزی بسیار بسیار بزرگتر مفید است.

تا کردن “G” برداشتی ظریف از تا “S” است. همچنان دارای سه پنل است، اما از هر طرف به سمت داخل جمع می‌شود و به شما امکان می‌دهد دستگاه را بدون خراشیدگی در نمایشگر ذخیره کنید. این کمی کمتر از تاشو “S” تطبیق پذیر است، اما برای موارد استفاده خاص بهتر است. به عنوان مثال، دستگاهی که برای فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی ساخته شده است، از طراحی تاشو “G” بهره می برد.

بدیهی است که این طرح‌های تاشو جدید سامسونگ می‌توانند گوشی‌های هوشمند خوبی را ایجاد کنند. با این حال، سامسونگ هیچ تعهدی برای عرضه آنها به خرده فروشی نکرده است. در حال حاضر، اینها فقط مفاهیم هستند.

فلکس نوت

از نام “Note” برای این گوشی تاشو سامسونگ خیلی هیجان زده نشوید. این تکامل بعدی خط گلکسی نوت نیست. در عوض، این مفهوم سامسونگ برای نوت‌بوک‌های تاشو است، یعنی لپ‌تاپ‌هایی با یک نمایشگر تاشو پیوسته.

مزایای این امر آشکار است. بدون نیاز به صفحه کلید فیزیکی، پایین لپ تاپ شما می تواند هر چیزی باشد که در آن لحظه به آن نیاز داشتید. این صفحه‌کلید می‌تواند هنگام تایپ کردن، صفحه‌کلید ورودی قلم هنگام طراحی، کنترلر رسانه هنگام ویرایش ویدیو، و غیره باشد. سپس، هنگامی که برای خنک کردن آماده شدید، می‌توانید کاملاً باز کنید. لپ تاپ را در یک تخته تخت قرار دهید و از آن برای تماشای Netflix استفاده کنید.

Flex Slidable

در نهایت، دستگاه Flex Slidable را در خط مفهومی جدید تاشو سامسونگ داریم. این نمونه اولیه تلفن مانند به طرز باورنکردنی شبیه Oppo X 2021 است که دستگاه مفهومی اصلی آن شرکت در سال بود.

همانند X 2021، این طرح مفهومی مانند یک گوشی معمولی به نظر می رسد. هنگامی که فعال می شود، صفحه نمایش به طرفین باز می شود و مقداری صفحه نمایش اضافی را به کاربر می دهد. در ویدیوی بالا، سامسونگ معتقد است که این می تواند راهی برای دسترسی به میانبرهای برنامه باشد. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا، چگونه و چه زمانی سامسونگ این فناوری های تاشو را در محصولات خرده فروشی پیاده سازی می کند.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا