در حالی که ریزر برای اکثر مردم کاملاً با کامپیوتر گیمینگ مرتبط است، این شرکت گهگاه سعی می کند جذابیت خود را به دنیای فناوری گسترده تر گسترش دهد. به عنوان مثال هدفون های بی سیم آن که یک خرید مناسب در نظر گرفته می شوند. با این حال، آخرین پیشرفتش شرکت شامل ایجاد یک پلتفرم خانه هوشمند ریزر است. این شامل مشارکت و یک اپلیکیشن موبایل برای کنترل مرکزی است.

برنامه خانه هوشمند ریزر به کاربران «مجموعه ای از جلوه های نوری» و توانایی «ایجاد محیطی فراگیر که با تمام سرگرمی های خانگی آنها واکنش نشان می دهد» را به گفته خود شرکت ارائه می دهد. این شبیه به فناوری فعلی Chroma RGB است که می‌تواند موسیقی، ویدیو و بازی‌ها را از طریق یک اپ دسکتاپ بازتاب دهد. با این حال، اپ خانه هوشمند با جدا شدن از کامپیوترها و یکپارچه سازی کنترل مجموعه کامل لوازم جانبی خانه هوشمند یک گام فراتر خواهد رفت.

حداقل این طرح است، زیرا ریزر نگفته است که از چه نوع لوازم جانبی فراتر از نور پشتیبانی می کند. متأسفانه، ممکن است با نبرد سختی روبرو شود که فروشندگان سازگاری ریزر را در بالای Amazon Alexa، Google Assistant و/یا Apple HomeKit اضافه کنند. با این وجود، اپ خانه هوشمند Razer Chroma را برای ایجاد سازگاری آغاز کرده است. دو شرکای اولیه آن – Nanoleaf و Lifx – موجودیت‌های شناخته شده‌ای در فضای روشنایی هوشمند هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *