اچ پی لپ‌تاپ‌های تجاری در هر شکل و اندازه‌ای را امسال عرضه می‌کند، اما آن‌هایی که احتمالاً C-suite به آن‌ها توجه خواهد کرد، اعضای خط Elite Dragonfly هستند. اگر نسل های قبلی خود را داشته باشند، Elite Dragonfly G3 یک کامپیوتر ویندوزی سبک، قدرتمند، زیبا و بدون شک گران قیمت خواهد بود. HP Elite Dragonfly Chromebook که جذاب تر است، برای اولین بار یک پلتفرم کروم اواس را وارد خط تولید می کند.

این می تواند دستگاه پریمیوم و خوش ساختی باشد که طرفداران سیستم عامل کروم در حوزه کسب و کار منتظر آن بوده اند. HP Elite Dragonfly Chromebook دارای ترک پد هپتیک (اولین موردی است که تا به امروز در کروم بوک دیده ایم)، حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش حریم خصوصی Sure View Reflect است. برای تجربه بهتر تماس کنفرانسی، این دستگاه شامل «فیلم و صدا با هوش مصنوعی» است. این ویژگی‌ها همه جزء اصلی خط Dragonfly بوده، اما در فضای کروم بوک نادر هستند.

می‌توانید Dragonfly Chromebook را با حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 32 گیگابایت رم پیکربندی کنید. این شامل پردازنده های نسل دوازدهم اینتل است و اولین کروم بوک خواهد بود که از پلتفرم vPro اینتل پشتیبانی می کند. باتری 51 وات ساعت است و اچ پی ادعا می کند که می تواند تا 90 درصد در 90 دقیقه شارژ شود که برای یک کروم بوک سریع است.

Dragonfly G3 چندان متفاوت از Dragonfly Gen 2 نیست. هیجان انگیزترین تغییر این است که نسبت تصویر 16:9 را به نفع نمایشگر 3:2 کنار گذاشته است (کروم بوک ذکر شده در بالا نیز 3:2 است.). همچنین جالب توجه این است که به نظر می‌رسد اچ‌پی فرم فاکتور تبدیل‌پذیر را کنار گذاشته است – Gen 2 دو در یک بود، اما Gen 3 یک تاشو است.

مانند برادر کروم‌بوک خود، G3 دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی برای تماس‌های کنفرانسی است (از جمله «فیلتر ظاهری» برای تغییر فید ویدیوی شما و کاهش نویز) و تا پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل که پشتیبانی می‌کنند، افزایش یافته است. پلتفرم vPro این دستگاه دارای حداکثر 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی و همچنین باتری 68 وات ساعتی است.

امیدواریم اضافه شدن یک کروم بوک به این خط کمک کند که ساختار استثنایی Dragonfly و ویژگی‌های امنیتی و هوش مصنوعی پیشرفته‌تر به قیمت در دسترس‌تری برسد. همچنین ممکن است گزینه خوبی برای کارمندانی باشد که سیستم عامل کروم را به ویندوز ترجیح می دهند اما هنوز گزینه ای با امنیت و ثبات شغلی خود نداشته اند. انتظار می رود HP Elite Dragonfly G3 در ماه مارس و کروم بوک ها در ماه آوریل عرضه شوند. قیمت گذاری برای هیچکدام اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *