ترکیه با سواحل زیبا و امکانات مناسبی که برای گردشگران مهیا کرده، افراد زیادی را برای سفر و گردش به خود جذب می‌کند. شهر زیبای آنتالیا یکی از شهر‌هایی است که مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند. ایرانی‌های زیادی هم هر‌ساله به ترکیه سفر می‌کنند تا از دیدنی‌های آن بازدید کرده و سفر خوبی را تجربه کنند.

در مسافرت‌های خارج از کشور، یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم، انتخاب هتل مناسب است. در این‌مطلب می‌خواهیم درباره تعدادی از هتل‌های ساحلی آنتالیا، ویژگی‌های آن‌ها و نحوه رزرو هتل  از سایت علی بابا صحبت کنیم. اگر دوست دارید در آینده‌ای نزدیک با تور آنتالیا به این‌شهر زیبا سفر کنید، با ما در ادامه این‌مقاله همراه باشید.

اگر به‌صورت شخصی و بدون تور به یک کشور دیگر سفر می‌کنید، بهتر است قبل از سفر از یکی از سایت‌های معتبر در زمینه رزرو اقامتگاه، اقدام به رزرو کنید. دلیل این‌موضوع آن است که رزرو هتل خارجی شرایط متفاوتی از رزرو هتل در یکی از شهر‌های داخلی دارد.

نکات مهم برای انتخاب هتل آنتالیا

منابع مختلفی برای تحقیق و جستجو درباره هتل‌های آنتالیا یا دیگر هتل‌های خارجی وجود دارد. از‌جمله این‌‌منابع، مواردی مانند پرسش از دوستان، وب‌سایت هتل‌ها و نظرات کاربرانی که قبلا در هتل‌ها اقامت داشته‌اند، قابل‌اشاره هستند.

اما بهتر است برای انتخاب هتل مناسب، ویژگی‌هایی که برای ما مهم هستند را لیست کنیم و هتل را با‌توجه‌به آن‌ها انتخاب کنیم. تعدادی از ویژگی‌هایی که برای بسیاری از مسافران اهمیت دارند، عبارت‌اند از: قیمت هتل، امکانات هتل، موقعیت مکانی و فاصله هتل از نقاط مهم یا دیدنی شهر، زمان ساخت و کیفیت هتل و …

ممکن است موارد دیگری هم برای شما مهم باشند که بهتر است برای بررسی حتما به آن‌ها توجه کنید. در ادامه تعدادی از هتل‌های ساحلی را به‌صورت خلاصه بررسی می‌کنیم تا آن‌ها را بیشتر بشناسیم.

هتل کرون پلازا آنتالیا

هتل پنج‌ستاره کرون پلازا آنتالیا یکی از هتل‌های محبوب و مشهور آنتالیا است که افراد زیادی برای اقامت از آن استفاده می‌کنند. تور‌های بسیاری هم این‌هتل را در لیست موارد پیشنهادی به مسافران خود قرار می‌دهند. هتل کرون پلازا آنتالیا در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده و دسترسی خوبی به مرکز شهر برای ساکنان آن فراهم می‌کند.

امکانات هتل در حد یکی هتل پنج‌ستاره خوب است و انتظارات مسافران را برآورده می‌کند. از‌جمله امکانات هتل علاوه‌بر خدمات عمومی آن می‌توان به مواردی مانند استخر سرپوشیده و سرباز، حمام ترکی، ماساژ و سه رستوران متنوع با انواع غذا‌های ترکی و بین‌المللی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آب و هوا و نکات دیگر برای سفر با تور آنتالیا در تابستان

هتل سعی کرده تا از بهترین سرآشپز‌ها استفاده کند و غذا‌هایی با کیفیت بالا و با بهترین مواد اولیه را به مشتریان خود ارائه دهد. پس برای رزرو هتل آنتالیا حتما درباره هتل کرون پلازا آنتالیا تحقیق کنید.

هتل باروت کمر آنتالیا

همان‌طور که گفته شد در سفر به آنتالیا باید دقت زیادی روی انتخاب هتل داشته باشید. زیرا بخش زیادی از هزینه‌ای برای سفر خود می‌کنید، به هتل شما ارتباط دارد. یکی از هتل‌های ساحلی آنتالیا که مسافران زیادی بعد از اقامت، از آن رضایت داشته‌اند، هتل باروت کمر است.

هتل ساحل اختصاصی و باغ زیبایی دارد که فضای دلنشینی را برای مسافران مهیا کرده است. از‎‌جمله امکانات هتل، باشگاه بدنسازی، باغ، سالن آرایشی، استخر، رستوران و کافی‌شاپ هتل مواردی هستند که آسایش را برای ساکنان فراهم می‌کند. قیمت هتل باروت کمر در مقایسه با خدمات آن و دیگر هتل‌ها معقول و مناسب است.

هتل آی‌سی

اگر قصد رزرو هتل خارجی را داشته باشید، گزینه‌های بررسی را باید محدود کنید. هتل آی‌سی یکی از مواردی است که باید در لیست بررسی هتل‌های آنتالیا به آن دقت کنید. یکی از ویژگی‌های هتل پنج‌ستاره آی‌سیس نزدیکی آن به ساحل دریا است. کافی است پیاده‌روی کوتاهی داشته باشید تا به ساحل دریای مدیترانه برسید.

خود هتل نیز ساحل و باغ اختصاصی دارد. از‌جمله امکانات ویژه‌ای که هتل برای مسافران تدارک دیده، مواردی مانند آب‌گرم، استخر در فضای باز، حمام گل‌و‌لای و تفریحات ساحلی با کیفیتی بی‌نظیر در دسترس میهمانان هتل هستند. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و شما با اقامت در آن فاصله کمی تا مرکز شهر خواهید داشت.

هتل هیلتون دالامان

با اقامت در هتل هیلتون دالامان، تا مرکز شهر ساریگرم فقط 10 دقیقه فاصله پیاده‌روی خواهید داشت. هتل ساحل اختصاصی بسیار زیبایی دارد و در آن 10 استخر شنای داخلی و خارجی برای مهمانان مهیا شده است.

امکانات هتل، مسافران را از مراجعه به بسیاری از مراکز خدمات یا خرید خارج از هتل بی‌نیاز کرده و خدمات را در داخل هتل برای ایشان آماده کرده است. برای درک بهتر این‌موضوع کافی است بدانیم که هیلتون دالامان، 23 رستوران و کافه درون خود دارد که با بهترین فضا و غذا‌ها آمادگی پذیرایی از میهمانان را دارد.

کلام آخر

اگر درباره آنتالیا جستجویی ساده کرده باشید می‌دانید که سواحل معروفی دارد و گردشگران زیادی هر‌ساله به این‌شهر زیبا سفر می‌کنند. آنتالیا یکی از شهر‌های توریستی ترکیه است که توانسته توجه مسافران زیادی را به خود جلب کند. هتل‌های ساحلی از‌جمله مواردی هستند که به شما تجربه اقامتی بی‌نظیر در نزدیکی سواحلی را پیشنهاد می‌دهند.

برای رزرو هتل حتما گزینه‌های بسیاری را بررسی کنید و انتخاب معقولی داشته باشید. رزرو هتل خارجی در شهر مقصد کمی سخت است، به همین دلیل حتما این‌کار را قبل از سفر و با استفاده از سایت‌های معتبر انجام دهید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *