فناوری

پیوستن ال‌جی به شبکه کوانتومی IBM برای کاربردهای پیشرفته محاسبات کوانتومی

ال‌جی امروز اعلام کرد که به شبکه کوانتومی آی‌بی‌ام (IBM Quantum Network) می‌پیوندد تا کاربردهای صنعتی محاسبات کوانتومی را پیش ببرد. ال‌جی با پیوستن به شبکه کوانتومی IBM، به سیستم‌های محاسباتی کوانتومی آی‌بی‌ام و همچنین به تخصص کوانتومی IBM و Qiskit (کیسکیت)، کیت توسعه نرم‌افزار اطلاعات کوانتومی منبع باز IBM، دسترسی پیدا می‌کند.

کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری و معاون اجرایی ال‌جی، گفت:

بر اساس استراتژی نوآوری باز خود، قصد داریم از IBM Quantum برای توسعه شایستگی خود در محاسبات کوانتومی استفاده کنیم. هدف ما این است که با استفاده از فناوری محاسبات کوانتومی در کسب‌وکارهای آینده، ارزشی را به مشتریان ارائه دهیم که تاکنون تجربه نکرده‌اند.

ال‌جی از موقعیت جدید خود در شبکه کوانتومی IBM استفاده خواهد کرد تا بررسی کند که چگونه می‌توان از فناوری جدید برای پردازش مقادیر زیادی اطلاعات برای ارائه خدماتی مانند هوش مصنوعی، خودروهای متصل، تحول دیجیتال، اینترنت اشیا و برنامه‌های روباتیک استفاده کرد. ال‌جی نیروی کار خود را در زمینه محاسبات کوانتومی نیز آموزش می‌دهد تا بتوانند به ارائه پیشرفت‌هایی که در زمینه محاسبات کوانتومی داده شده است کمک کنند.

به طور گسترده‌تر، تیم کوانتوم آی‌بی‌ام و ال‌جی درباره استفاده از محاسبات کوانتومی در زمینه‌های دیگری مانند مالی، انرژی، شیمی، علم مواد، بهینه‌سازی و یادگیری ماشین تحقیق خواهند کرد. از آنجایی که شبکه کوانتومی آی‌بی‌ام پیشرفت‌هایی در محاسبات کوانتومی ایجاد می‌کند، ال‌جی دقیقاً آماده بهره‌برداری از مزایای آن خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا