همانطور که انتظار می رفت، عرضه آنر Magic V نسخه جدید رابط سفارشی این شرکت را نیز به ارمغان آورد که مبتنی بر اندروید 12 است. انتشار آپدیت Magic UI 6.0 که ابتدا از دستگاه های مجیک 3، مجیک 3 پرو و پرو پلاس، شروع شده، از سه ماهه اول سال جاری آغاز می شود. بعد، سه ماهه آوریل تا ژوئن شاهد به روز رسانی آنر 50، 50 پرو، آنر 60 و 60 پرو خواهیم بود. آنر 50 SE باید تا سه ماهه سوم صبر کند (هنوز از 50 لایت خبری نیست). دو گوشی آنر V40، تبلت آنر V7 و V7 پرو به همراه X30، X30i و X20 نیز قرار است در سه ماهه سوم به روز شوند.

Magic UI 6.0 چندین پیشرفت را در ویژگی های مولتی تسکینگ و بین دستگاهی به ارمغان می آورد. Magic Live یک پلتفرم دستیار دیجیتالی است که از موقعیت مکانی، نمایه‌ها و هوش مصنوعی برای یادگیری عادات شما و ارائه توصیه‌ها و یادآوری‌های مناسب (مثلاً زمان ورود به پرواز شما) استفاده می‌کند. برای حفظ حریم خصوصی، نسخه 6.0 سعی می کند تا حد امکان روی دستگاه انجام دهد. این سیستم همچنین بهترین تنظیمات را برای اپلیکیشن های محبوب توصیه می کند.

سپس Multi-Windows وجود دارد که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را بین چند اپلیکیشن تقسیم کنید. Magic Live به طور خودکار محتوا را شناسایی می کند و توصیه می کند در صورت لزوم Multi-Window را روشن کنید. Honor Sharing از اشتراک گذاری نمایشگر، صفحه کلید و ماوس پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از Honor Connect که سرعت بالا (1.2 گیگابیت بر ثانیه) و با تأخیر کم (10 میلی ثانیه) را ارائه می دهد، می تواند به راحتی فایل ها را بین تلفن و رایانه شخصی ویندوزی شما انتقال دهد.

علاوه بر این، آنر همچنین از اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت (حداقل در چین) پشتیبانی می کند. Yoyo نیز وجود دارد که توزیع اعلان‌ها را بین دستگاه‌های مختلف شما – از گوشی، از طریق ساعت هوشمند گرفته تا هدفون، انجام می‌دهد. Magic UI 6.0 همچنین چندین پیشرفت “Turbo” را به همراه دارد، به عنوان مثال. Link Turbo X نوید یک اتصال سریعتر از Magic UI 5.0 در مناطقی با اتصالات ناقص را می دهد. GPU Turbo X عملکرد بازی را اندکی افزایش می دهد – به عنوان مثال. در تست های آنر مجیک 3 میانگین نرخ فریم از 52.2 فریم بر ثانیه به 55 فریم در ثانیه افزایش یافت. سیستم عامل جدید Turbo X نسبت به نسخه 5.0، حدود 20 درصد برنامه های بیشتری را در رم نگه می دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *