گجت و پوشیدنی

معرفی آنر واچ GS 3 با بدنه فولادی ضد زنگ و موقعیت یاب بهبودیافته

آنر در حال گسترش انتخاب ساعت های هوشمند خود با مدل جدید GS است. آنر واچ GS 3 به جای طراحی ناهموار ساعت GS پرو، ظاهری براق دارد. این ساعت دارای شیشه منحنی سه بعدی با قاب مدرج ساده است.

بدنه از فولاد ضد زنگ 316 لیتری کم کربن با ضخامت 10.5 میلی متر و وزن 44 گرم و قطر آن 45.9 میلی متر ساخته شده است. این محصول در رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی عرضه می شود که هر کدام دارای بند مچی متفاوتی هستند. دو مورد اول دارای بند چرمی Nappa هستند، بند مشکی (معروف به Racing Pioneer) به جای آن یک بند لاستیکی بادوام دارد.

GS 3 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326ppi برای گرافیک واضح (رزولوشن 466 در 466 پیکسل) است. این کسری بزرگتر از صفحه نمایش پرو است (1.39 اینچ، همچنین 326ppi). در طرف دیگر ساعت یک ماژول PPG هشت کاناله قرار دارد که هنگام پایش ضربان قلب شما 97 درصد حداقل دقت را هدف قرار می دهد. همچنین به لطف Honor Health 5.0 نظارت اکسیژن خون و خواب را 24 ساعته (با بیش از 200 پیشنهاد برای بهبود خواب شما) انجام می دهد.

برای نظارت در فضای باز، ساعت جدید از موقعیت‌یابی فرکانس دوگانه با پشتیبانی از پنج صورت فلکی ماهواره‌ای استفاده می‌کند. در مقایسه با MagicWatch 2 (2019)، دقت موقعیت یابی 167 درصد بهبود یافته است در حالی که قفل موقعیت اولیه در نیمی از زمان به دست می آید. بیش از 100 حالت ورزشی، از جمله 10 “حالت ورزشی حرفه ای” وجود دارد. این ساعت تا 5ATM در برابر آب مقاوم است، بنابراین می توانید آن را در استخر ببرید. مجموعه سنسورهای آن نیز شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار هوا و سنسورهای نور محیطی است.

این ساعت تا 14 روز استفاده معمولی یا 30 ساعت ردیابی مداوم GPS را وعده می دهد. خبر خوب این است که شما فقط به 5 دقیقه شارژ نیاز دارید تا انرژی کافی برای کار کردن در طول روز داشته باشید. شارژ کامل باتری 451 میلی آمپری باید کمتر از یک ساعت طول بکشد. با این حال، ساعت GS پرو 14 روز استفاده معمولی را ارائه می‌کرد، اگرچه ردیابی GPS کارآمدتر بود و باتری 48 ساعت دوام داشت.

چندین برنامه اصلی از قبل نصب شده اند، از جمله پخش کننده موسیقی (4 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد)، زنگ هشدار و تایمر، به علاوه دکمه شاتر دوربین از راه دور و راهی برای رد تماس های دریافتی با پیام های متنی از پیش تعریف شده. می‌توانید برنامه‌های اضافی نصب کنید، اما به خاطر داشته باشید که این ساعت Google Wear نیست (این ساعت LiteOS را روی چیپ‌ست Apollo4 اجرا می‌کند). همچنین چند ویژگی خاص چین مانند Alipay و کارت هوشمند برای حمل و نقل عمومی وجود دارد. NFC موجود است. مدل Racing Pioneer معادل 205 دلار قیمت دارد، در حالی که دو نسخه با بند چرمی 1500 یوان است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا