موبایل و تبلت

احتمال برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2022 در تاریخ 19 بهمن

بر اساس گزارش دیجیتال دیلی کره جنوبی، سامسونگ ممکن است گلکسی اس 22 مورد انتظار (و لو رفته) خود را در رویداد گلکسی آنپکد 8 فوریه 2022 (19 بهمن) معرفی کند. یکی از مقامات سامسونگ الکترونیکس به سایت گفت: ما تایید کرده‌ایم که این رویداد در 8 فوریه برگزار می‌شود و در حال بحث در مورد زمان ارسال دعوت‌نامه‌ها در پایان ژانویه هستیم. طبق گزارش‌ها، پیش‌سفارش‌ها قرار است روز بعد، در 9 فوریه، با ارسال از 24 فوریه آغاز شود.

سامسونگ احتمالاً سه گوشی گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا را معرفی خواهد کرد. بر اساس برخی از شایعات بسیاری که وجود دارد، هر سه دستگاه صفحه نمایش بسیار روشنی خواهند داشت. در همین حال، دوربین گلکسی اس 22 اولترا چیزی را ارائه می دهد که سامسونگ آن را “Super Clear Lens” می نامد.

تراشه اصلی می تواند کوالکام اسنپدراگون 8 نسل1 باشد که طبق گزارش ها توسط سامسونگ ساخته شده است. دستگاه‌های خارج از آمریکا ممکن است دارای تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ باشند که از یک گرافیک مبتنی بر معماری RDNA 2 AMD استفاده می‌کند و می‌تواند از رهگیری پرتو پشتیبانی کند. قبلاً تصاویر متعددی از دستگاه منتشر شده است، از جمله عکسی از گلکسی اس 22 اولترا که توسط ایوان بلاس (بالا) ارسال شده است. زمان‌بندی رویداد و تاریخ انتشار هنوز تایید نشده است، اما سامسونگ معمولا رویدادهای پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود را هر سال تقریباً در همان زمان برنامه‌ریزی می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا