با عرضه اپل واچ سری 7، بسیاری از اینکه ساعت هوشمند جدید این شرکت فاقد برخی از جدیدترین حسگرهایی است که توسط برخی از برندهای رقیب آن در بازار پوشیدنی ارائه شده، ناامید شدند. اکنون گزارش جدیدی جزئیات بیشتری در این خصوص به اشتراک گذاشته و متاسفانه خبرهای بدی نیز به گوش می رسد.

این خبر از آخرین خبرنامه Power On Mark Gurman بلومبرگ (از طریق 9To5Mac) به دست آمده، که در آن او در مورد سنسورهای جدیدی که اپل در حال حاضر روی آن کار می‌کند و اینکه چه زمانی ممکن است آن را در ساخت تجاری ساعت هوشمندش ببینیم صحبت می کند. گورمن اظهار داشت که سه حسگر اصلی پایش سلامتی که در حال حاضر در بازار موجود هستند به این زودی ها در اپل واچ در دسترس نخواهند بود.

ویژگی های مورد بحث شامل نظارت بر گلوکز/قندخون، نقشه برداری فشار خون و اندازه گیری دمای بدن است. بنابراین در حالی که غول کوپرتینویی ظاهراً روی این سنسورها کار می کند، گورمن معتقد است که این ویژگی ها هنوز چندین سال باقی مانده است. به عبارت دیگر، آخرین ویژگی پایش سلامت نسل بعدی واچ سری 8 ممکن است سیستم پیشرفته نظارت بر الگوی خواب باشد که حتی می تواند آپنه خواب را تشخیص دهد.

به خاطر داشته باشید که عرضه اپل واچ جدید هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است. بنابراین، در حال حاضر برای تایید جزئیات دقیق تر در مورد ساعت هوشمند آینده هنوز زود است. از سوی دیگر، شایعه شده است که سازنده آیفون یک نسخه به روز شده SE ساعت خود را در کنار یک نوع جدید ورزشی مقاوم و پرچمدار Watch Series 8 عرضه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *