لپ تاپ

معرفی لپ تاپ جان سخت WEROCK Rockbook X130

شرکتی موسوم به WEROCK از لپ تاپ جان سخت و کاملا مقاوم Rockbook X130 با صفحه نمایش 13.3 اینچی و پردازنده های نسل یازدهم اینتل تایگرلیک رونمایی کرد. این لپ تاپ برای استفاده حرفه ای در تولید صنعتی، خودرو، ایمنی عمومی و بخش های ابزار طراحی شده است. با وجود طراحی کاملا مقاوم و پوشش ضدآب، مدل جدید امکانات متعددی را ارائه می‌کند که با لپ‌تاپ‌های معمولی آشنا هستند: Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1، تاندربولت 4 و صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه تنها چند ویژگی برجسته هستند.

عملکرد پیشگامانه برای پروژه های گسترده و پیچیده توسط پردازنده های Core i5 یا Core i7 اینتل از پلتفرم تایگرلیک اینتل، وعده داده شده است. آنها عملکرد، پاسخگویی، زمان اجرای باتری طولانی و گرافیک چشمگیر را با پردازنده گرافیکی Iris Xe ارائه می دهند. کار کارآمد توسط ویندوز 11 پرو ارائه شده نیز فعال می شود و یک پورت USB-C Thunderbold 4 اتصال سریع بین دستگاه ها را تضمین می کند.

شاسی آلیاژ منیزیم کاملاً بازطراحی شده استحکام بیشتری را با کاهش وزن ارائه می دهد. بنابراین، Rockbook X130 تنها 2.1 کیلوگرم وزن دارد و با ضخامت 26 میلی متری فوق العاده نازک است. با این وجود، کاربر مجبور نیست از نظر استحکام هیچ امتیازی بدهد. این نوت بوک طبق استاندارد MIL-STD-810H برای سقوط از ارتفاع 1.22 متری تست شده، دارای گواهی IP65 بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. به صورت اختیاری، این مدل با حفاظت EMC مطابق با MIL-STD-461 نیز موجود است.

صفحه نمایش صنعتی 13.3 اینچی وضوح فول اچ دی و روشنایی 400 سی دی بر متر مربع را ارائه می دهد که خواندن آن را حتی در هنگام کار در فضای باز آسان می کند. به صورت اختیاری، این مدل با صفحه نمایش لمسی با دستکش نیز موجود است. یک صفحه کلید روشن کار راحت در شرایط نوری ضعیف را تضمین می کند. دو باتری قابل تعویض با مجموع ظرفیت 62 وات ساعت کارکرد بدون وقفه را تضمین می کنند. طراحی کارآمد این لپ تاپ را بسته به استفاده، تا 10 ساعت به طور مداوم کار می کند. یک ماژول مجزای TPM 2.0 و همچنین فناوری یکپارچه حفاظت از دستگاه با Boot Guard به محافظت از سیستم کمک می کند. ورود به ویندوز به راحتی از طریق اثر انگشت انجام می شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا