ال‌جی اعلام کرده است که جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی پریمیوم داخل خودرو (IVI) در سدان مرسدس بنز EQS EV 2022 وجود خواهد داشت. ال‌جی با مرسدس بنز همکاری کرد تا نرم‌افزار خود را در این خودرو مستقر کند که دارای صفحه‌نمایش ستون به ستون (P2P) است که در هایپراسکرین MBUX تعبیه شده که در کل داشبورد کشیده شده است.

به گفته ال‌جی، هایپراسکرین MBUX توسط مرسدس بنز در نمایشگاه CES سال گذشته رونمایی شد و دارای یک LCD، یک نمایشگر کلاستر ابزار (ICD) و دو نمایشگر OLED – یک نمایشگر اطلاعات مرکزی (CID) و نمایشگر کمک راننده (CDD) است. همه اینها در زیر یک پوشش شیشه ای چسبانده شده قرار گرفته اند و آنها را شبیه یک صفحه نمایش پیوسته می کند.

برای کمک به تطبیق IVI خود با این نمایشگر، مؤسسه تحقیقات مهندسی تولید ال‌جی (PERI) تخصص داخلی را برای تجهیزات، اجزای مواد و تکنیک‌های پیشرفته تولید ارائه کرد. PERI در نهایت فناوری هسته‌ای را در نمایشگر توسعه داد که شامل شکل‌دهی شیشه‌ای منحنی، درمان سطح و پیوند نمایش منحنی می‌شود. خودروهای بیشتری در آینده با راه حل های ال جی عرضه خواهند شد زیرا شرکت راه حل های اجزای خودرو این شرکت به همکاری با سازندگان خودرو در سراسر جهان ادامه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *