موبایل و تبلت

انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای پوکو M3

پوکو M3 با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 در فوریه 2021 در هند عرضه شد. اما اخیراً بود که سایر نسخه های دستگاه شروع به دریافت MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 کردند، اگرچه نسخه هندی هنوز کنار گذاشته شده است. اما از آنجایی که این نسخه هنوز در انتظار MIUI 12.5 پایدار است، نسخه بتا پایدار MIUI 12.5 Enhanced در حال حاضر برای برخی از کاربران عرضه شده است.

به روز رسانی حامل نسخه 12.5.1.0.RJFINXM و 2.6 گیگابایت حجم بوده و تعدادی بهبود عملکرد حول محور مانند الگوریتم های متمرکز، ذخیره سازی مایع، حافظه اتمیزه، عملکرد سریع و تعادل هوشمند را به ارمغان می آورد. این تغییرات همچنین به اندروید 11 اشاره می کند، به این معنی که این اولین باری است که نسخه اندروید کاربران هندی را تحت تاثیر قرار می دهد، که با توجه به اینکه اکنون عصر اندروید 12 است، یک آشفتگی بزرگ برای بخشی از شیائومی/پوکو می باشد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه به روز رسانی هنوز در مراحل بتا پایدار خود است، ممکن است مدتی طول بکشد تا به طور گسترده عرضه شود. به هر حال، ساخت‌های بتای پایدار، مقدمه‌ای برای ساخت‌های پایدار هستند و برای اطمینان از عاری بودن از اشکال برای کاربران منتخب عرضه می‌شوند. با این حال، راهی وجود دارد که بتوانید این بیلدها را زودتر از بقیه دریافت کنید. به سادگی به Settings > System update > Update settings بروید و روی Receive updates sooner ضربه بزنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا