طبق گزارش ها، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار اج 30 اولترا در بازارهای جهانی است. گفته می شود این دستگاه نسخه تغییر نام تجاری موتورولا اج X30 است که در دسامبر 2021 معرفی شد. اسناد جدید به دست آمده توسط Technik News نشان می دهد که شرکت متعلق به لنوو در حال کار بر روی یک تلفن پرچمدار جدید با رمز “Frontier” است. انتظار می رود این دستگاه دارای تراشه جدید اسنپدراگون و دوربین 200 مگاپیکسلی باشد.

این گزارش نشان می دهد که موتورولا Frontier به صفحه نمایش 6.67 اینچی P-OLED با لبه خمیده مجهز خواهد شد که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه می دهد. قسمت جلویی Frontier دارای دوربین 60 مگاپیکسلی OV60A OmniVision برای گرفتن عکس های سلفی است. این گوشی به ویژگی امنیتی «همیشه روشن» تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد.

تنظیمات دوربین پشتی Motorola Frontier ممکن است دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی باشد. گفته می شود که این سنسور تصویر جدید سامسونگ S5KHP1 است. دوربین اصلی با یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی سامسونگ SKJN1SQ03 و یک دوربین تله فوتو سونی IMX663 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

موتورولا فرانتیر احتمالا بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد. در حالی که این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد باتری دستگاه ندارد، اشاره می کند که قابلیت های شارژ پیشرفته ای مانند شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی را ارائه می دهد. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و نام بازاریابی نهایی موتورولا فرانتیر وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *