موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی ویوو Y21e معرفی شد

وقتی نوبت به عرضه مدل های جدید می رسد، ویوو وقت خود را تلف نمی کند. همین چند روز پیش، این شرکت Y33T را به عنوان جایگزینی برای Y33s و دستگاهی که اساساً مشابه Y21T بود، معرفی کرد که کمی زودتر از آن رونمایی شد. همه این گوشی ها اساساً تصاویر یکدیگر را به اشتراک می گذاشتند. اکنون ما یک دستگاه بسیار مشابه دیگر برای اضافه کردن به لیست داریم – ویوو Y21e.

بدنه تمام پلاستیکی 164.26 در 76.08 در 8.00 میلی‌متری، از جزیره دوربین گرفته تا شکل خاص دکمه پاور/اثرانگشت خوان در کنار دستگاه و بریدگی سلفی قطره ای بسیار آشنا به نظر می‌رسد. می توان آن را در رنگ های Midnight Blue یا Diamond Glow خریداری کرد. از نظر مشخصات، Y21e بیشتر چیزها را از برادران نزدیک خود قرض گرفته است، از جمله چیپست اسنپدراگون 680. این گوشی با 3 گیگابایت رم (به علاوه 500 مگ رم توسعه یافته) و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا ترکیب شده است. صفحه نمایش LCD آن کمی کوچکتر با اندازه 6.51 اینچ و وضوح HD+ است که در مقایسه با برادرش تفاوت قابل توجهی دارد.

برای دوربین‌ها، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین اضافی 2 مگاپیکسلی f/2.4 در پشت و در جلوی آن نیز یک سلفی 8 مگاپیکسلی f/1.8 دریافت می کنید. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی از طریق درگاه Type-C دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری صدا، رادیو FM، پشتیبانی از OTG و دو سیم کارت نانو با دو حالت آماده به کار اشاره کرد. Y21e جدیدترین سیستم‌عامل Funtouch OS 12 ویوو را ارائه می‌کند، اگرچه نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا این سیستم عامل در بالای اندروید 12 است یا اندروید 11. ویوو Y21e در بازار هند با قیمت 175 دلار عرضه خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا