سخت افزار

معرفی قلم قابل شارژ لاجیک پن مناسب برای کروم بوک ها

لاجیتک یک قلم قابل شارژ جدید با نام لاجیتک پن رونمایی کرده که مناسب برای کلاس های درسی که از کروم بوک استفاده می کنند. قلم جدید از استاندارد Universal Stylus Initiative استفاده می‌کند که در اکثر کروم بوک هایی تازه منتشر شده، بی عیب و نقص کار می کند.

علاوه بر این، لاجیتک می‌گوید که تولیدکنندگان کروم بوک بیشتری با استاندارد USI پیش می‌روند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که مدل‌های بیشتری از قلم استایلوس در آینده پشتیبانی کنند. طراحی کاملاً مینیمال با شکل مثلثی و ساختار بزرگ است که نگه داشتن آن را آسان تر می کند. حتی یک دستگیره سیلیکونی وجود دارد که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند، مخصوصاً برای مدت زمان طولانی‌تر.

در بالا، یک پورت USB-C وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید باتری قلم را پر کنید تا حداکثر تا 15 روز استفاده از مدرسه دوام بیاورد. اگر از بین برود، شارژ 30 ثانیه ای باید 30 دقیقه استفاده را بدهد. همچنین می توان از قلم هنگام شارژ مجدد استفاده کرد. از سوی دیگر، به دوام نیز توجه ویژه‌ای شده و به گفته شرکت، این قلم برای استحکام با مشخصات MIL-STD-810G مطابقت دارد، به این معنی که می‌تواند تا سقوط‌های چهار فوتی دوام بیاورد. این قلم همچنین در برابر ریزش مقاوم است و حتی سه سال گارانتی دارد.

با این حال، قلم لاجیتک برای مشتریان معمولی قابل استفاده نیست و در فروشگاه ها در دسترس نخواهد بود. در عوض، فقط از طریق سایت لاجیتک یا نمایندگی‌های فروش فناوری آموزشی قابل خریداری است، آن هم فقط در سفارش‌های بزرگ. قیمت هر قطعه بدون در نظر گرفتن 64.99 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا