سخت افزار

عرضه دو پروژکتور جدید ال جی برای شرکت ها

ال جی دو پروژکتور جدید با وضوح بالا عرضه کرده است. این پروژکتورهای جدید برای شرکت ها و مشاغل هدف قرار گرفته و بخشی از سری ProBeam است. برای کسانی که غافل هستند، سری LG ProBeam بازار حرفه ای را هدف قرار داده که شامل دو محصول جدید نیز می باشد. از طرف دیگر، سری CineBeam پروژکتورهایی هستند که برای بازار انبوه و مصرف کنندگان هدف قرار گرفته اند.

مدل های جدید شامل BU60PST و BF60PST هستند. هر دو پروژکتور 6000 لومن ANSI روشنایی ارائه می دهند. بعلاوه، لیزر آن از منبع نوری استفاده می کند که طبق گفته سازنده می تواند حدود 20،000 ساعت دوام داشته باشد. براساس گزارش TheElec، پروژکتور BU60PST ال جی از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و قادر به ارائه یک صفحه نمایش 300 اینچی است.

قابل ذکر است که این صفحه همچنین می تواند در دوازده نقطه مختلف لبه گسترش یافته و منقبض شود. علاوه بر این، نسبت کنتراست خروجی در مدل ها 3 میلیون به یک است، در حالی که هر دو مدل از HDR10 نیز پشتیبانی می کنند. پروژکتورهای جدید همچنین با مرورگرهای وب ارائه می شوند و این اجازه می دهد تا آنها به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این ، این پروژکتورها همچنین می توانند صفحه نمایش را با سایر دستگاه های در حال اجرا اندروید به اشتراک بگذارند. به عبارت دیگر، آنها می توانند به صورت بی سیم به لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند در محیط های حرفه ای متصل شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا