سازندگان محتوا در اینستاگرام راه دیگری برای ایجاد درآمد از این پلتفرم دارند: اشتراک؛ اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمایش این قابلیت های تعداد بسیار کمی از اینفلوئنسرها در آمریکا است.

در ابتدا، سازندگان محتوا قادر خواهند بود چند پخش زنده و استوری را در پشت یک دیوار پرداخت قرار دهند. به گفته آدام موسری، این استوری‌ها، که می‌توانند در موارد برجسته فقط برای مشترکین ذخیره شوند، دارای یک حلقه بنفش هستند تا متمایز شوند. مانند توییچ و یوتیوب، مشترکین یک نشان بنفش در کنار نام کاربری خود دریافت خواهند کرد. سازندگان می توانند نشان را در نظرات، پیام ها و جاهای دیگر ببینند. به این ترتیب، اگر دوست داشته باشند، می توانند توجه بیشتری را به مشترکان اختصاص دهند.

ممکن است در آینده ویژگی های اشتراک بیشتری اضافه شود. موسری همچنین گفت که تیم او در حال کار بر روی راه‌هایی است که سازندگان لیست مشترکان خود را اکسپورت کنند و آنها را از اینستاگرام به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های ساخته شده توسط شرکت‌های دیگر بیاورند. سازندگان محتوا می توانند قیمت ماهانه را به دلخواه خود تعیین کنند و دنبال کنندگان می توانند از طریق دکمه ای در پروفایل خود مشترک شوند. اینستاگرام قصد دارد در ماه‌های آینده این آزمایش را برای سازندگان بیشتری گسترش دهد و شرکت مادر متا قبلاً گفته بود که حداقل تا سال 2023 از درآمد سازندگان کاسته نخواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *