نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت اپلیکیشن SwiftKey با چند ویژگی جدید

مایکروسافت یک به روز رسانی جدید بری نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن SwiftKey منتشر کرده که چند ویژگی جدید و هیجان انگیز را به آن می افزاید. کاربران اندروید اکنون می توانند با استفاده از 139 زبان در اپلیکیشن صفحه کلید SwiftKey از جمله فارسی، رومانیایی، تایلندی و ترکی، ایموجی ها را جستجو کنند.

با نصب آخرین به روز رسانی، کاربران SwiftKey در اندروید اکنون می توانند به زبان های Awadhi، East Frisian، Garhwali، Hmar و Saraiki تایپ کنند. یکی دیگر از ویژگی های مفید جدید، چیزی است که شرکت آن را “Intelligent Nudge” نامیده است، که به طور خودکار یک کار را شناسایی می کند و از کاربران می پرسد که آیا می خواهند آن را به Microsoft To Do اضافه کنند یا خیر.

آخرین به‌روزرسانی برای کلاینت iOS مایکروسافت SwiftKey، نسخه برنامه را به نسخه 2.9.2 می‌برد و هیچ ویژگی جدیدی به جز امکان جستجوی شکلک‌ها در بسیاری از زبان‌های جدید را شامل نمی‌شود. می توانید برنامه SwiftKey را از فروشگاه گوگل پلی در گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. کسانی که از برنامه صفحه کلید در آیفون خود استفاده می کنند می توانند آن را از اپل استور دریافت کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا