اکنون می‌توانید بازی‌های گوگل پلی را در ویندوز بازی کنید؛ گوگل نسخه بتای مبتنی بر عضویت را راه اندازی کرده که مکان دسترسی به عناوین «محبوب» بازی های پلی استور را در کامپیوترهای ویندوزی در هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان فراهم می کند.

اگر در نسخه ثبت نام کنید، بدون دسترسی به گوشی اندرویدی یا کروم بوک، می‌توانید به عناوینی مانند Mobile Legends: Bang Bang و Summoners War بپردازید. گوگل وعده “جلسات گیم پلی یکپارچه بین گوشی، تبلت، کروم بوک و رایانه شخصی ویندوزی” را می دهد، که نشان می دهد می توانید به راحتی بازی ها را بین چندین دستگاه از سر بگیرید. Arjun Dayal، مدیر محصول گروه Google Play Games، می‌گوید:

بازیکنان می‌توانند به راحتی بازی‌های موبایلی مورد علاقه خود را در رایانه شخصی‌شان مرور، دانلود و بازی کنند و در عین حال از صفحه‌های بزرگ‌تر با ورودی‌های ماوس و صفحه کلید بهره ببرند. دیگر پیشرفت یا دستاوردهای خود را هنگام جابجایی بین دستگاه ها از دست نمی دهید. فقط با پروفایل بازی‌های گوگل پلی شما کار می‌کند!

بازی‌های Google Play همچنین شامل پلی پوینت هایی می‌شود که می‌توانید در حین انجام بازی‌های اندروید روی رایانه‌های شخصی کسب کنید. گوگل تنها یک ماه پیش برنامه های خود را برای آوردن بازی های اندروید به رایانه های شخصی ارائه کرد، اما هنوز مشخص نیست که این شرکت از چه فناوری برای اجرای بازی های اندروید بر روی رایانه های شخصی ویندوزی استفاده می کند. Google Play Games یک اپلیکیشن بومی ویندوز خواهد بود که مستلزم استریم بازی نیست، و گوگل امروز یک سایت توسعه دهنده باز می کند که باید شروع به ارائه اطلاعات بیشتر برای توسعه دهندگان بازی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *