مایکروسافت آماده است تا Task Manager را در ویندوز 11 بازطراحی کند. مانند بقیه سیستم عامل ها، Task Manager نیز طراحی جدیدی را دریافت می کند که با زبان جدید طراحی Fluent مایکروسافت مطابقت دارد. به نظر می‌رسد مایکروسافت طراحی جدید را در بیلدهای اخیر ویندوز 11 پنهان کرده، اما دانشجوی مهندسی، گوستاو مونس، که قبلاً ویندوز 11 را بر روی یک گوشی اجرا می‌کرد، کار در دست اجرا را کشف کرد و این هفته آن را در دیکسورد به اشتراک گذاشت.

امکان فعال کردن Task Manager جدید در آخرین نسخه های پیش نمایش ویندوز 11 وجود دارد، اما مایکروسافت به طور رسمی طراحی مجدد را اعلام نکرده است. برگه‌های موجود در Task Manager با یک نوار کناری جایگزین شده‌اند که به شما امکان می‌دهد بین بخش‌های مختلف برنامه جابجا شوید. Task Manager بخش بزرگی از ویندوز است که در ابتدا با Windows NT 4.0 عرضه شد. تقریباً 10 سال است که پس از آخرین بازبینی در ویندوز 8، هیچ تغییر قابل توجهی نداشته است.

مایکروسافت به تدریج در حال طراحی مجدد بیشتر بخش های قدیمی ویندوز است. یک برنامه جدید Media Player در حال حاضر در حال آزمایش است و ویندوز 11 همچنین یک برنامه نوت پد بازطراحی شده با پشتیبانی از حالت تاریک دریافت می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *