نرم افزار و اینترنت

اوت لوک جدید برای ویندوز 11 پشتیبانی از جوهر دریافت می کند

برنامه جدید Outlook هنوز ویژگی‌های کافی را به دست نیاورده که به اندازه برنامه دسکتاپ سنتی توانایی داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت در تلاش است تا آن را تغییر دهد. این شرکت چند ماه پیش پشتیبانی از حساب‌های شخص ثالث، از جمله جیمیل، را به برنامه جدید Outlook مبتنی بر وب اضافه کرد، اما تلاش‌های آن برای ایجاد ویژگی‌های غنی‌تر سرویس‌گیرنده ایمیل، همچنان به قابلیت جوهرسازی آینده ادامه می‌دهد.

مایکروسافت در حال کار بر روی پشتیبانی از برنامه جدید Outlook در ویندوز 11 و سرویس کلاینت وب Outlook است تا به شما امکان دهد یادداشت‌های دست‌نویس، طرح‌ها، حاشیه‌نویسی‌ها و امضاها را با انگشتان، قلم دیجیتال یا ماوس به ایمیل‌ها اضافه کنید. در حالی که کاربران دارای دستگاه‌های دارای قابلیت لمسی مانند سرفیس با استفاده از بهترین قلم‌ها برای آن دستگاه‌ها بیشترین بهره را از قابلیت جوهربرداری خواهند برد، افرادی که رایانه‌های غیرلمسی دارند می‌توانند با استفاده از ماوس یا پد لمسی از آن استفاده کنند.

ویژگی جوهر دیجیتال در حال حاضر در سرویس کلاینت دسکتاپ Outlook و برنامه Mail ویندوز 10 در رایانه های لمسی موجود است. با Outlook جدید، می‌توانید طراحی خود را به همان روشی که در سرویس کلاینت دسکتاپ Outlook است، ویرایش کنید. برنامه جدید Outlook مدت زیادی است که در حال آزمایش بوده و تأیید شده که سال آینده جایگزین برنامه‌های Calendar و Mail در ویندوز 11 خواهد شد و اکنون که Outlook جدید در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به برنامه ایمیل است، کاملا منطقی بوده که مایکروسافت تمام ویژگی های مفید موجود در دسکتاپ Outlook را به برنامه جدید Outlook قرض دهد.

امیدواریم پس از مرحله آزمایش، یک تجربه کاملاً کاربردی Outlook جدید به دست آوریم. اگر از Outlook دسکتاپ روی رایانه خود استفاده می کنید، می توانید با فعال کردن گزینه Try new Outlook در گوشه سمت راست بالا از Outlook جدید استفاده کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا