سخت افزار

لاجیتک از کیبوردهای مکانیکی سری G413 رونمایی کرد

دریافت نوع کیبورد مناسب برای نوع بازی که ترجیح می دهید می تواند تفاوت بین یک تجربه لذت بخش و یک تجربه بد باشد. کیبوردهای گیمینگ می‌توانند پیچیده و گیج‌کننده باشند، اما تیم لاجیتک جی و کیبورد مکانیکی بازی لاجیتک G413 SE و G413 TKL (Tenkeyless) SE برای ارتقای تجربه‌ی گیم‌پلی شما طراحی شده‌اند.

تیم های مهندسی و طراحی لاجیتک با دقت کیبورد بازی را طراحی کردند که هم دقت و هم عملکرد را ارائه می دهد. این دو کیبورد جدید سوئیچ‌های مکانیکی مخصوص بازی را با درپوش‌های بسیار بادوام PBT ارائه می‌کنند که در برابر سایش، محو شدن و درخشش مقاوم هستند و قیمت پایینی دارند. با یک قاب بالای آلیاژ آلومینیوم-منیزیم با برس مشکی به عنوان ستون فقرات کیبورد و نورپردازی LED سفید، روی میز شما عالی به نظر می رسند. همچنین، از آلومینیوم کم کربن برای کاهش ردپای کربن خود استفاده می کند، بنابراین نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد، بلکه بسیار پایدارتر است.

در نهایت، کیبوردها برای ارائه ورودی کلید قابل اعتماد در مقابل سایر صفحه کلیدهای مکانیکی غیر بازی، با اضافه شدن عملکرد ضد شبح 6 کلیدی طراحی شده اند. طراحی شده برای اطمینان از چرخش قابل اعتماد، به این معنی که می توان چندین کلید را به طور همزمان فشار داد و همه را به طور همزمان ثبت کرد تا حرکت خاصی آغاز شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا