امنیت

تراشه امنیتی جدید سامسونگ حسگر اثر انگشت را به کارت های پرداخت می آورد

سامسونگ امروز از آی سی امنیتی اثر انگشت جدید (مدار مجتمع) کارت های پرداخت رونمایی کرد. S3B512C اولین راه حل تراشه امنیتی یکپارچه صنعت است که اطلاعات بیومتریک را از طریق حسگر اثرانگشت می خواند و داده های رمزگذاری شده را با یک SE ضد دستکاری ذخیره و احراز هویت کرده و آنها را با یک پردازنده امن تجزیه و تحلیل می کند.

ترکیب سه عملکرد مجزا در یک تراشه به تولیدکنندگان کارت کمک می کند تا تعداد تراشه های مورد نیاز را کاهش دهند و فرآیندهای طراحی کارت را برای کارت های پرداخت بیومتریک بهینه کنند. کارت‌های دارای تراشه جدید امکان پرداخت سریع‌تر و مطمئن‌تر را فراهم می‌کنند، زیرا نیاز به وارد کردن پین روی صفحه‌کلید را برطرف می‌کند. احتمال تراکنش های کلاهبرداری انجام شده با کارت های سرقت شده نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

داده‌های اثر انگشت رمزگذاری‌شده در یک SE دارای گواهینامه EMVCo و سطح تضمین ارزیابی معیارهای مشترک 6+ (CC EAL 6+) ذخیره می‌شوند. یک الگوریتم اختصاصی شناسایی اثر انگشت با پردازنده امن کار می کند تا به طور ایمن و دقیق هویت کاربر را تأیید کند. همچنین یک فناوری ضد جعل وجود دارد که از دور زدن کاربران غیرمجاز از سیستم امنیتی از طریق ابزارهایی مانند اثر انگشت مصنوعی جلوگیری می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا