موبایل و تبلت

معرفی گوشی میکرومکس IN Note 2 با تراشه هلیو G95

Micromax در نوامبر 2020 با IN Note 1 به بازار گوشی های هوشمند هند بازگشت و امروز این شرکت جانشین خود را با نام IN Note 2 دنبال کرد. میکرو مکس IN Note 2 دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی FullHD+ AMOLED بوده که توسط نسخه ناشناخته گوریلا گلس محافظت می شود و دارای حداکثر روشنایی 550 نیت است. همچنین صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می باشد.

پنل پشتی IN Note 2 دارای یک نمای شیشه ای خیره کننده بوده و جزیره دوربین پشتی آن ما را به یاد گلکسی اس 21 اولترا می اندازد. ماژول دوربین شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو می شود. در زیر کاپوت، یک تراشه مدیاتک هلیو G95 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت microSD اختصاصی است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی را فراهم می کند.

از نظر نرم‌افزار، اندروید 11 را در اختیار داریم، اما این شرکت چیزی در مورد به‌روزرسانی‌های نسخه آینده در وب‌سایت رسمی خود ذکر نکرده است. بقیه نکات برجسته میکرومکس IN Note 2 شامل خنک کننده مایع، جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-C، سنسور اثر انگشت در لبه کناری و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 30 واتی است که در عرض 25 دقیقه از حالت عادی به 50 درصد می رسد. این گوشی هوشمند از شارژ سیمی معکوس نیز پشتیبانی می کند. میکرو مکس IN Note 2 در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود و قیمت آن 180 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا