در سال 2022، وان پلاس تصمیم گرفت پرچمدار وان پلاس 10 پرو خود را در اوایل ژانویه امسال معرفی کند تا از رقبا پیشی بگیرد. با این حال، انتشار زودهنگام گاهی اوقات می‌تواند منجر به نرم‌افزار صیقل‌نشده یا ناپایدار شود. بنابراین، وان پلاس به تازگی دومین آپدیت اصلی خود را پس از عرضه، ارائه کرده تا تجربه نرم افزاری را برای خریداران وان پلاس 10 پرو خود بهبود بخشد.

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری در ۲۴ ژانویه برای همه گوشی‌های وان پلاس 10 پرو روی نسخه ColorOS 12.1 در چین منتشر شد. در به روز رسانی اشاره شده که چندین بهبود نرم افزاری برای کمک به عملکرد عکاسی گوشی نصب شده است. دوربین اصلی عقب اکنون کیفیت عکسبرداری بهتر، دقت رنگ بهتر و تثبیت نرم افزاری برای عکس های گرفته شده از پشت دارد. در سنسور جلو، به روز رسانی واقعی بودن عکس و وضوح سوژه در کادر را نیز افزایش داد.

در مورد عملکرد سیستم، به‌روزرسانی تجربه نرم‌افزاری روان‌تر، پایدارتر و سازگارتر را به ارمغان می‌آورد. همچنین به حل مشکل باتری کمک کرد که به موجب آن تخلیه باتری دستگاه به طرز غیرقابل تصوری سریع بود. برای بازی، به‌روزرسانی جدید به رفع اشکالی کمک کرد که به موجب آن پنجره شناور صدای آزاردهنده‌ای تولید می‌کرد که گیمرها با ویژگی پنجره شناور بازی می‌کردند.

برای اتصال، به‌روزرسانی جدید ColorOS 12.1 برای وان پلاس 10 پرو پایداری اینترنت شبکه جهانی رومینگ اینترنت تلفن را در چین بهبود می‌بخشد. در آخر، یک ویژگی جدید به نام Global Translation در نوار ویندوز شناور اضافه شده که مشابه گوگل لنز در بازارهای جهانی کار می کند. Global Translation قابلیتی است که به کاربر این امکان را می دهد تا محتوای روی صفحه را با یک ضربه سریع روی توپ ویندوز شناور موجود در دستگاه های ColorOS به زبان آشنای خود ترجمه کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *