صوتی و تصویری

رونمایی EIZO از نسل جدیدی از مانیتورهای ColorEdge

شرکت EIZO امروز اولین نسل جدید مانیتورهای ColorEdge –  مدل 27 اینچی CG2700X (وضوح 3840 در 2160 پیکسل) و CG2700S (2560 در 1440 پیکسل) را معرفی کرد. این مدل‌های پرچم‌دار از گردش کار HDR پشتیبانی می‌کنند و اولین نمایشگرهای ColorEdge هستند که دارای طراحی کابینت کاملاً جدید و اتصال شبکه داخلی از طریق اتصال USB Type-C هستند.

پنل CG2700X و CG2700S به ترتیب با رزولوشن 4K UHD و 2K WQHD، محتوای با وضوح بالا به وضوح نمایش داده می شود، در حالی که صفحه نمایش 27 اینچی فضای کافی را برای نمایش پنجره های ویرایش، نوار ابزار، پالت ها یا سایر برنامه ها فراهم می کند. این باعث می شود مانیتور برای ویرایش ویدیو، ایجاد 3DCG، توسعه بازی، عکاسی و سایر زمینه های خلاقانه همه کاره باشد.

مانیتورها به فناوری حسگر داخلی برنده جایزه EIZO و نرم افزار مدیریت رنگ ColorNavigator 7 مجهز شده اند. این راه حل به کاربر این امکان را می دهد که مانیتور را به طور خودکار در زمان های تعیین شده کالیبره کند و نیازی به دستگاه کالیبراسیون شخص ثالث نداشته باشد و اطمینان حاصل شود که صفحه نمایش در طول زمان دقیق می ماند.

هر دو مانیتور از منحنی‌های HLG (هیبرید لگ گاما) و PQ (کوانتیزه‌سازی ادراکی) برای نمایش و ویرایش محتوای HDR (محدوده دینامیکی بالا) پشتیبانی می‌کنند. منحنی‌های گامای بهینه‌سازی شده تصاویر را در مقایسه با SDR (محدوده دینامیکی استاندارد) با نحوه درک چشم انسان از دنیای واقعی واقعی‌تر نشان می‌دهند. این تضمین می‌کند که سازندگان حرفه‌ای می‌توانند محتوای HDR را برای ویرایش و درجه‌بندی رنگ به‌طور مطمئن نمایش دهند.

اتصال USB Type-C به کاربران امکان نمایش ویدئو، انتقال سیگنال های USB و تامین برق تا 94 وات (CG2700X) یا 92 وات (CG2700S) را به یک دستگاه متصل مانند تبلت، مک بوک پرو یا سایر کامپیوتر نوت بوک رده بالا می دهد. این اتصال چند منظوره راحت، اتصال را در هنگام جابجایی بین ایستگاه های کاری خلاقانه یا هنگام کار در یک استودیوی از راه دور یا خانگی آسان تر و سریع تر می کند. علاوه بر این، مانیتورها دارای یک پورت LAN هستند که مستقیماً برای ایجاد یک اتصال شبکه پایدار تعبیه شده است. اتصال لپ تاپ یا رایانه رومیزی از طریق USB Type-C امکان دسترسی به شبکه را از طریق مانیتور برای اشتراک گذاری دارایی ها و فایل های خلاقانه یا انجام کارهای پس از تولید از راه دور فراهم می کند.

قسمت پشتی ColorEdge CG2700X و CG2700S دارای یک طراحی فلزی پانچ شده جدید است که جریان هوای بیشتری را امکان پذیر می کند و مانیتور را بدون فن پر سر و صدا خنک نگه می دارد. لبه های براق، گرد و پایه پایه غیر نفوذی به این مانیتورها اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در هر محیط خلاقانه ای قرار بگیرند. هر دو مانیتور همچنین با یک هود محافظ نور جدید طراحی شده اند که سبک وزن است و بدون نیاز به اتصال قطعات جداگانه به مانیتور به صورت مغناطیسی متصل می شود. ColorEdge CG2700X و CG2700S از بهار 2022 عرضه خواهند شد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا