آموزش

نحوه اضافه کردن دوستان در دیسکورد

اگر با فردی در دیکسورد ملاقات کرده اید که می خواهید با او در ارتباط باشید، یا اگر دوستی دارید که در زندگی واقعی می خواهید با او چت کنید، او را به لیست دوستان دیکسورد خود اضافه کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

یکی از راه های افزودن دوست به دیکسورد استفاده از تگ دیسکورد کاربر است. تگ دیکسورد از ترکیبی از نام کاربری کاربر (که به حروف کوچک حساس است)، علامت # (پوند یا هشتگ) و یک عدد چهار رقمی تشکیل شده است. می توانید این کد را از دوست آینده خود بخواهید تا بتوانید آنها را اضافه کنید.

راه دیگر برای افزودن دوستان به دیکسورد این است که فردی را که می خواهید در سرور سرویس دوست شوید پیدا کنید و سپس یک گزینه را از منو انتخاب کنید. این یک راه عالی برای دوستیابی از سروری است که هم شما و هم دوست آینده تان بخشی از آن هستید. ما هر دو روش فوق را در این راهنما توضیح خواهیم داد.

افزودن یک دوست با استفاده از تگ دیسکورد

اگر تگ Discord یک کاربر دارید، در اینجا نحوه اضافه کردن آنها به لیست دوستان خود در دیکسورد در دسکتاپ و موبایل آورده شده است. در دسکتاپ خود، اپلیکیشن Discord یا نسخه وب آن را اجرا کنید. اگر قبلاً وارد حساب خود نشده اید، وارد حساب خود شوید.

پس از ورود به سیستم، در گوشه سمت چپ بالای Discord، روی «Home» کلیک کنید و سپس «Friends» را انتخاب کنید.در بالای صفحه «Friends»، روی «Add Friend» کلیک کنید. بخش “Add Friend” باز می شود؛ در اینجا، تگ Discord کاربری را که می‌خواهید به عنوان دوست اضافه کنید تایپ کرده، سپس روی «Send Friend Request» کلیک کنید.

یک درخواست دوستی برای کاربر انتخابی شما ارسال می شود. سپس می توانند درخواست را بپذیرند یا رد کنند. اگر آنها درخواست را بپذیرند، آنها را در بخش “Friends” در Discord خواهید دید.

برای افزودن دوستان به آیفون، آیپد یا گوشی اندروید خود، از اپلیکیشن Discord استفاده کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن Discord را روی گوشی خود راه اندازی کنید.
  • در نوار پایین برنامه، روی آیکون آدمک ضربه بزنید.
  • در صفحه «Friends»، در گوشه بالا سمت راست، روی «Add Friend» (نماد شخصی با علامت مثبت) ضربه بزنید.
  • در صفحه «Add Friend»، روی کادر متن ضربه بزنید و تگ Discord کاربر را وارد کنید. سپس روی “Send Friend Request” ضربه بزنید.

دیکسورد درخواست دوستی شما را برای کاربر مشخص شده ارسال می کند. هنگامی که آنها آن را قبول کردند، آنها را در لیست دوستان خود خواهید دید.

ارسال یک درخواست دوستی از سرور دیسکورد

اگر شما و شخصی که می‌خواهید با او دوست شوید، بخشی از یک سرور مشترک هستید، می‌توانید بدون دانستن برچسب کاربر او را به لیست دوستان خود اضافه کنید. در نسخه دسکتاپ، اپلیکیشن دیکسورد راه اندازی کنید و سروری را که می خواهید دوست خود را از آن اضافه کنید انتخاب کنید.

در لیست اعضای سرور در سمت راست، کاربری را برای افزودن به عنوان دوست پیدا کنید. سپس روی آن کاربر کلیک راست کرده و از منو گزینه “Add Friend” را انتخاب کنید. اگر دیسکورد لیست اعضای سرور را نشان نمی‌دهد، در بالای صفحه سرور، روی گزینه «Show Member List» کلیک کنید.

برای کاربر انتخابی شما یک درخواست دوستی ارسال شده است. هنگامی که آنها آن را پذیرفتند، می توانید از لیست دوستان خود با آنها تعامل برقرار کنید.

در نسخه موبایل، برای شروع، برنامه دیکسورد را در آیفون، آیپد یا دستگاه اندروید خود اجرا کنید. در برنامه، روی سروری که می‌خواهید از آن دوستان اضافه کنید ضربه بزنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه سرور، روی نماد کاربر ضربه بزنید تا لیستی از تمام اعضای سرور را مشاهده کنید.

از لیست اعضای سرور، کاربری را که می خواهید به عنوان دوست اضافه کنید انتخاب کنید. در صفحه پروفایل کاربر انتخاب شده، روی گزینه «Add Friend» ضربه بزنید.

شما با موفقیت یک درخواست دوستی برای کاربر خود ارسال کردید. اجازه دهید آنها را تایید کنند و شما آماده خواهید بود که از بخش “دوستان” در دیکسورد با آنها چت کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا