نرم افزار و اینترنت

افزودن برخی از ویژگی های ضروری به چت های رمزگذاری سرتاسر فیسبوک مسنجر

مسنجر فیس‌بوک متا امروز ویژگی‌های جدیدی را برای چت‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر خود به‌دست می‌آورد، اگرچه اینها هنوز کاملاً اختیاری هستند و بر خلاف واتس‌اپ که در آن رمزگذاری انتها به انتها پیش‌فرض است، هنوز کاملاً اختیاری و انتخابی هستند. این یک تمایز مهم است که باید در نظر داشته باشید – در مسنجر، شما باید به طور خاص به منو بروید و در صورت تمایل یک چت رمزگذاری شده ویژه سرتاسر را باز کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که این کار را انجام می دهید، خوشحال خواهید شد که بدانید از این پس دیگر محدود به چت های یک به یک نخواهید بود – چت ها و تماس های گروهی رمزگذاری شده سرتاسر (هم صوتی و هم تصویری) در نهایت امکان پذیر است. به گفته متا، اکنون می‌توانید انتخاب کنید که “با دوستان و خانواده خود به روشی خصوصی و امن ارتباط برقرار کنید.”

برای پیام‌های ناپدید شونده در چت‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر، زمانی که شخصی اسکرین شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد. گیف‌ها و استیکرها در نهایت برای چت‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر، و واکنش‌ها، پاسخ‌ها و نشانگرهای تایپ در دسترس هستند. علاوه بر این، ارسال پیام ها اکنون امکان پذیر است.

نشان‌های حساب تایید شده در چت‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر ظاهر می‌شوند، و همچنین می‌توانید هر ویدیو یا تصویری را که با فشار طولانی روی آن دریافت می‌کنید ذخیره کنید، همچنین می‌توانید یک ویدیو یا عکس را قبل از ارسال ویرایش کنید تا به آن برچسب اضافه کنید، خط خطی کنید یا متن اضافه کنید، برش دهید، و همچنین صدا را (برای فیلم ها) ویرایش کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا