اینتل اعلام کرد که با شرکت دل و انجمن کالج های اجتماعی آمریکا (AACC) برای راه اندازی شبکه AI Incubator به عنوان بخشی از برنامه هوش مصنوعی خود برای نیروی کار همکاری می کند. شبکه AI Incubator به کالج‌های محلی در سراسر آمریکا کمک می‌کند تا آزمایشگاه های هوش مصنوعی بسازند و مهندسین آینده را تا سطحی آموزش دهند که بتوانند در شرکت‌هایی مانند اینتل شروع به کار کنند.

این شرکت 10 کالج محلی را انتخاب خواهد کرد که هر کدام کمک هزینه های 12 ماهه 40000 دلاری را برای ساخت آزمایشگاه های هوش مصنوعی دریافت خواهند کرد. به عنوان یک امتیاز برای کمک به این 10 کالج در راه اندازی آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی، اینتل می‌گوید این ماموریت باعث ایجاد یک گفتگوی ملی می‌شود که به سایر کالج‌های محلی کمک می‌کند بودجه مورد نیاز برای ساخت آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی خود را نیز دریافت کنند.

میشل جانستون هولت هاوس، معاون اجرایی اینتل و مدیر Client Computing Group، در توضیح این خبر گفت: بر اساس مشارکت اینتل با انجمن آمریکایی کالج‌های اجتماعی و دل با ایجاد انکوباتورها برای آموزش فناوری نوظهور در سراسر آمریکا، دسترسی بیشتری به مهارت‌های فنی ضروری و آموزش در زمینه هوش مصنوعی فراهم می‌کند. این برنامه تخصصی نقطه شروعی برای نسل بعدی فناوران، مهندسان و مخترعان آمریکایی است تا تفکر نوآورانه خود را گسترش دهند و به مشاغل خود در تمام بخش‌های اقتصاد دیجیتال ادامه دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *