جدیدترین نسخه‌های بتا توسعه‌دهنده اپل برای iPadOS و macOS Monterey شامل یونیورسال کنترل است که نشان می‌دهد این ویژگی که مدت‌ها منتظرش بودیم ممکن است در آینده نزدیک منتشر شود. Universal Control که اپل در WWDC 2021 در ژوئن ارائه کرد، یک ویژگی است که به شما امکان می‌دهد از صفحه‌کلید و ماوس مک با آیپد فقط با قرار دادن آن در کنار رایانه استفاده کنید.

به نظر می‌رسد که Universal Control بلندپروازانه‌تر از آنچه اپل پیش‌بینی می‌کرد، بوده است، با این حال، از آنجایی که قبلاً تخمین انتشار پاییز را از دست داده بود، اکنون قرار است در بهار امسال منتشر شود و حتی تا پنجشنبه در نسخه‌های بتا نمایش داده نشده بود. MacRumors گزارش داده که در صورت نصب نسخه بتا iPadOS 15.4 و macOS Monterey 12.3، یونیورسال به طور پیش‌فرض فعال می‌شود و این سایت همچنین یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد سه گزینه مربوط به Universal Control با یک برچسب بتا مشخص شده‌اند.

اپل بلافاصله به درخواست اظهار نظر درباره زمان عرضه iPadOS 15.4 و macOS Monterey 12.3 برای عموم پاسخ نداد. این شرکت همچنین اولین نسخه بتای iOS 15.4 را در روز پنجشنبه منتشر کرد و به شما امکان می‌دهد هنگام پوشیدن ماسک از Face ID استفاده کنید و ایموجی‌های جدیدی اضافه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *